17 مرداد 1400 - 9:05 ق.ظ

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

کسب رتبه اول ارتباطات درون سازمانی توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: به واسطه شرایط خاص و استثنایی که طی ماه‌های اخیر در صنعت برق کشور به وجود آمد، فشار بسیاری بر دوش روابط عمومی شرکت توزیع برق وارد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: به واسطه شرایط خاص و استثنایی که طی ماه‌های اخیر در صنعت برق کشور به وجود آمد، فشار بسیاری بر دوش روابط عمومی شرکت توزیع برق وارد شد.

حمید علاقمندان در حاشیه سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی در حوزه روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان انجام شد، اظهار کرد: به واسطه شرایط خاص و استثنایی که طی ماه های اخیر در صنعت برق کشور به وجود آمد فشار بسیاری بر دوش روابط عمومی شرکت توزیع برق وارد شد زیرا از یک سو باید مردم را به آرامش دعوت می کردند و از طرفی دیگر نیز با شرایط بحرانی همکاران، شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی مواجه بودند که پیچیدگی های خاصی را برای روابط عمومی به وجود می آورد.
وی تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی پاسخگویی خوبی نسبت به افکار عمومی داشتیم البته این پاسخگویی به معنای رضایت همه مردم نیست بلکه به این معناست که بهترین کاری که می توانستیم انجام دهیم را در نقشی که داشتیم در این حوزه انجام دادیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: انسجام بخشی در صنعت آب و برق سالهاست که مطرح می شود، پیشنهاد می شود کارگروه انسجام بخشی روابط عمومی های صنعت آب و برق تشکیل و از ظرفیت های آن استفاده شود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی های آب و برق استان عضو این کار گروه خواهند بود و می توانند با پتانسیلی که در همه حوزه ها وجود دارد و ظرفیت کمی هم نیست کاری که لازم است را ادامه دهند.
علاقمندان انسجام بخشی را یک کار پایه ای برای روابط عمومی ها ذکر کرد و افزود: هر روابط عمومی می تواند به صورت مستقل کار کند اما به عنوان صنعت آب و برق این پایه را می توانیم همه با یکدیگر بگذاریم، این موضوع نشان دهنده جایگاه صنعت آب و برق در استان و کشور است که بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه لازم است دورنمایی از فعالیت های صورت گرفته در صنعت برق استان را در فضای مجازی برای استفاده عموم مردم انتشار دهیم، افزود: امیدوارم بتوانیم رسانه یا نشریه ای به عنوان صنعت آب و برق در فضای مجازی داشته باشیم تا با خبررسانی های لازم از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: لازم است روی تبیین، ایجاد و نوشتاری که بتواند نظامنامه کارگروه انسجام بخشی روابط عمومی های استان را داشته باشد کار شود.
وی اضافه کرد: امیدوارم قضاوت کنندگان اصلی ما که مردم و پروردگار هستند قضاوت بهتری نسبت به صنعت آب و برق داشته باشند و موضوع انسجام بخشی به عنوان یک سنت حسنه در این صنعت پیاده شود تا برای آینده از آن به عنوان یک کار بسیار خوب استفاده کنیم.
گفتنی است در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار 127 شرکت از صنعت آب و برق در 14 محور مورد داوری قرار گرفت. invectina precio
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در 14 محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درون سازمانی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه”، “مدیریت و برنامه‌ریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفته_الف_ب_ایران” صورت گرفته است.
به گفته «صدیقه ببران» مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت، از تعداد 2995 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 1898 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروه‌های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت 586 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار 68 شرکت در 14 محور حایز رتبه‌های برتر جشنواره سوم شدند.
در آیین پایانی این جشنواره که امروز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد شرکت توزیع برق استان اصفهان توانست رتبه اول را در ارتباطات درون سازمانی از آن خود کند. dosage of ivermectin mangy fox

کد خبر: 28466

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0