12 دی 1399 - 3:38 ب.ظ

سناتور جمهوریخواه:

کارشکنی علیه پیروزی بایدن در کنگره خطرناک است

سناتور "بن ساسه" طرح جمهوریخواهان برای به چالش کشیدن پیروزی جو بایدن در کنگره را ترفندی خطرناک خواند. سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا در صفحه فیس بوک از هم حزبی های خود خواست تا با تایید آرای کالج الکترال بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در کنگره مخالفتی انجام ندهند.به نوشته سناتور جمهوریخواه، ترامپ و متحدینش با نپذیرفتن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ در حقیقت با آتش بازی می کنند و آنها ابتدا برای لغو نتایج به سراغ دعاوی حقوقی، شکایت رفته و هم اکنون نیز به سراغ کنگره آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از شبکه سی ان ان، سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا در صفحه فیس بوک از هم حزبی های خود خواست تا با تایید آرای کالج الکترال بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در کنگره مخالفتی انجام ندهند.

وی در ادامه نوشت: طی چند هفته گذشته که با شماری از همکارانم گفت و گو داشته ام، باید بگویم که من در طرح کارشکنی علیه بایدن شرکت نخواهم کرد و از همکارانم خواسته ام که در این طرح حضور نداشته باشند زیرا این اقدام یک ترفند خطرناک است.

به نوشته سناتور جمهوریخواه، ترامپ و متحدینش با نپذیرفتن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ در حقیقت با آتش بازی می کنند و آنها ابتدا برای لغو نتایج به سراغ دعاوی حقوقی، شکایت رفته و هم اکنون نیز به سراغ کنگره آمده اند.

لجاجت ترامپ درمورد نپذیرفتن نتیجه آرای انتخاباتی آمریکا نه تنها باعث ایجاد جدایی میان جمهوریخواهان شده است بلکه به ایجاد شکاف حتی در داخل خانواده او منجر شده است.

«جرد کوشنر» مشاور ارشد ترامپ و داماد او بر این باور است که زمان پذیرش شکست فرار رسیده است و «ملانیا ترامپ» همسر ترامپ نیز دیدگاه مشابهی دارد و از رییس جمهوری خواستار پذیرش نتیجه آرا شده است.

کد 300

کد خبر: 35331

منبع: سی ان ان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0