30 اردیبهشت 1399 - 11:38 ق.ظ

چهره ها و خبر ها

در این مطلب به آخرین خبرها راجع به چهره های مطرح می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در این مطلب به آخرین خبرها راجع به چهره های مطرح پرداخته شده است.
*فاطمه معتمد آریا جایزه منشور طلایی کورش را به موزه سینمای ایران اهدا کرد. او این جایزه را به پاس چهار دهه فعالیت تاثیرگذار در سینما، از جشنواره فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوئیس دریافت کرده بود.

*مسعود ده‌نمکی این روزها مشغول نگارش فیلم نامه سریال الف ویژه «ساعت 12 ظهر» است. این مینی‌سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، مضمونی سیاسی دارد و درباره یک مقام مسئول است.

*گلاب آدینه امروز با فیلم «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی، به نمایش خانگی می‌آید. این فیلم درباره یک زوج سالمند است که قصد دارند به خانه سالمندان بروند. شمس لنگرودی دیگر بازیگر این اثر است.

*مهران غفوریان احتمالا در سری جدید برنامه «اعجوبه‌ها» به عنوان مجری حضور نخواهد داشت. ضبط سری دوم این برنامه به زودی آغاز خواهد شد و قرار است پس از ماه رمضان، از شبکه 3روی آنتن برود.

*شبنم قلی‌خانی همزمان با از سر گرفته شدن تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» ساخته احمد امینی، برای بازی در این مجموعه جلوی دوربین رفته است. قصه این سریال در سال‌های 69 و 70 می‌گذرد.

*محمدرضا علیمردانی از روز یک شنبه برای اجرای سری جدید برنامه «چهل تیکه» جلوی دوربین رفته است. سری جدید این برنامه بدون حضور تماشاگران ضبط می‌شود و تغییراتی در ساختار و دکور آن ایجاد شده است.

*اشکان خطیبی درباره چگونگی کمک به معیشت خانواده‌های بی‌بضاعت در پویش «من باهاتم» توضیح داده و همچنین به همراه نشدن ورزشکاران، پزشکان و نشان‌های تجاری با این پویش اشاره کرده است.

کد 300

کد خبر: 29834

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0