30 مهر 1400 - 2:35 ب.ظ

چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان، به روزهای پایانی نزدیک می شود

بهمن توکلی فرد مسئول کمیته داوران چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت : در جشنواره چهارم ۱۴۰۰ که با عنوان " اثر موثر " معرفی شده است 342 اثر در بخش جنبی و اصلی به این کمیته ارسال شده که از لحاظ کیفی در بین آن ها مواردی در بخش های مختلف از بار علمی و تحقیقی و ساختار و محتوا قابل توجه است.

به گزارش عصر اصفهان، وی با بیان این مطلب افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ، مصاحبه و گفتگوی مکتوب ۱۸ اثر ، فن بیان 17 اثر ، خبر ۱۵ اثر، مقاله ۲۶ اثر، دلنوشته 33 اثر ، گزارش مکتوب 18 اثر ،  عکس 103 اثر ، تیتر 13 اثر  ، داستان کوتاه 37 اثر ، کلیپ تصویری 8 اثر ، پوستر3 اثر ، گزارش و مصاحبه صوتی و تصویری 4 اثر، کاریکاتور ۱۸ اثر ، وطنز با 2 اثر  وهمچنین در بخش اصلی دو کلیپ و 18 گزارش و دو گفتگو و پنج مقاله اجتماعی در این جشنواره با توجه به شرایط کرونایی جامعه شرکت کردند.
 توکلی فرد افزود:  آثار 22 استان کشور با اصفهان به مرحله‌ی نهایی راه  یافت که با حضور  ۱۲ نفر از داوران مجرب در رشته های مختلف آثار برگزیده انتخاب و امیداست تا نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۰ آئین اختتامیه جشنواره را در اصفهان برگزار نماییم.
 مسئول کمیته داوران جشنواره چهارم افزود:  در مجموعه سه جشنواره برگزار شده تعداد 98 اثر برگزیده که  تعداد 65 اثر متعلق به معلولان بوده است.
توکلی فرد ادامه داد:  البته در چند سال اخیر تحرک های تازه ای در این زمینه شکل گرفته است و امسال هم اثربخشی و مطالبه گری در آثار به وضوح مشاهده می شد به طوری که حرکت خوبی برای معلولان در سطح جامعه در حال تحقق است و امیدواریم این جشنواره بتواند کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان در جامعه اعم از آسیب نخاعی،  روشن بین و ناشنوا در تفکر مسئولان و دست اندر کاران بگذارد.
وی در پایان استناد های علمی، رعایت مبانی ادبی ، به‌کارگیری زبان علمی و قابل فهم برای مخاطب ،  میزان پاسخگویی آثار به نیازهایی امروز جامعه معلولان از نکاتی هستند که در گزینش آثار ارسالی مورد توجه قرار گرفته است.
202/
کد خبر: 45546

نویسنده: فاطمه طایی 

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0