11 بهمن 1400 - 8:59 ق.ظ

پیشنهادهای  نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل ربا

نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی ششم بهمن ماه  مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود طی پیشنهادی خطاب به ریاست جمهور، خواستار قطع رابطه ریال از دلار و  پیوند آن با طلا شد.

به گزارش عصر اصفهان، حجت الاسلام حسین میرزایی گفت: اگر بند ریال را از دلار و سایر ارزهای اعتباری نبریدید و ریال را به طلا میخکوب نکردید، اگر موازنه بازارهای پولی، اعتباری و سرمایه ای یا همان قمارخانه‌ها و رباخواره های مدرن را به نفع کالاها و خدمات و اقتصاد واقعی تغییر ندادید که جامعه‌ای که در آن پول کار می‌کند و مردمش بیکارند، از فساد خواهد مرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود افزود:  اگر رباخواری در بانک ها و سایر جاهای کشور را جمع نکردید، اگر جلوی خلق پول بانک ها را نگیرید، اگر بنگاه داری بانک ها و سایر موسسات پولی و اعتباری را نگیرید، اگر شرکت های دولتی را به دستگاه های اجرایی تبدیل نفرمودید، اگر شرکت های خصولتی و خصوصی با مدیریت دولت را صد درصد خصوصی ننمودید و مانند گذشتگان به دور زدن سیاست های کلی اصل ۴۴ اقدام نمودید، سرنوشت شما با روسای جمهور قبلی در حوزه اقتصاد تفاوت نخواهد کرد که بزرگان فرموده اند اول کار را ببین، آخر آن را بخوان.

به گزارش رسیده حسین میرزایی درباره اقدام نمایندگان جهت تصویب قوانینی برای الزام دولت جهت اجرای پیشنهادات فوق، چیزی نگفت.

 

کد خبر: 47559

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0