16 بهمن 1399 - 2:10 ب.ظ

پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کاشانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان/ امیرحسین شیخ استرکی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان برای حمایت از مددجویان تحت پوشش در شهر کاشان اظهار کرد: طی ۱۰ ماه امسال از منابع بانکی حدود ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان و اقشار بی بضاعت در کاشان پرداخت شد.

او ابراز داشت: در این مدت ۱۵۰ نفر از مددجویان تحت آموزش‌های مقدماتی با مهارت آموزی در جهت خود اشتغالی در شرایط پایدارسازی و خوداکتفایی قرار گرفتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و همچنین معرفی به کاریابی‌های طرف قرارداد، شرایط اشتغال و احیای شغلی ۱۸۰ نفر از مددجویان این نهاد در ۹ ماه امسال مهیا شد.

او همچنین با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان قرار دارند، خاطرنشان کرد: این تعداد خانوار شامل هر دو اداره واقع در کاشان و راوند هستند.

شیخ استرکی از اعطای ۱۳ میلیارد ریال مستمری در ماه به خانواده‌های تحت پوشش در شهرستان کاشان خبر داد و بیان داشت: مستمری ماهانه با توجه به تعداد افراد خانوار‌ها به حساب سرپرست واریز می‌شود.

او همچنین از خرید سه مورد منزل امسال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: برای ۱۰ خانوار نیز در مناطق روستایی شروع به احداث مسکن کرده‌ایم.

300

کد خبر: 32750

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0