24 آذر 1399 - 9:02 ق.ظ

پرداخت ۲۰۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام (ره) از پرداخت ۲۰۹۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۲۷۶ هزار و ۱۴۷ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته و نیازمندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، علی عاشوری افزود: در این ارتباط در بخش ارائه تسهیلات کارگشایی یا همان وام های ضروری، ۱۰۷۶ میلیارد تومان در قالب ۲۰۳ هزار فقره وام پرداخت شده است.

به گفته وی، در خصوص ارائه تسهیلات ودیعه مسکن نیز مبلغ ۳۶۹ میلیارد تومان به تعداد ۲۸ هزار و ۳۴۰ فقره در قالب خرید، ساخت و تعمیرات و نیز ۲۶۳ میلیارد تومان به تعداد ۲۴ هزار و ۸۲۰ فقره به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

عاشوری با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری باید مبلغ سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن و اشتغال به نیازمندان و جامعه هدف پرداخت شود، اظهار داشت: اعتبار عنوان شده در سرفصل اشتغال و کارآفرینی ۶۱۰ میلیارد تومان و ارائه تسهیلات ضروری ۱۵۷۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با تاکید بر اینکه در قالب ایجاد فرصت های شغلی نیز مبلغ ۳۸۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده، تصریح کرد: در بخش کمک به تامین مسکن نیازمندان در قالب خرید، ساخت و تعمیر نیز مبلغ ۵۶۴ میلیارد تومان و پرداخت ودیعه مسکن ۲۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری پیش بینی شده است.

300

کد خبر: 36050

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0