20 اسفند 1399 - 5:41 ب.ظ

پرداخت بیمه خسارت دیدگان حادثه گمرک اسلام قلعه در حال پیگیری است

ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: بیمه رانندگان و کامیونهای خسارت دیده آنها در حادثه آتش سوزی گمرک اسلام قلعه در حال پیگیری است تا بتوان از این محل به آنها خسارت پرداخت کرد. وی افزود: بحث های مربوط به بیمه رانندگان کامیونها جزو وظایف گمرک نیست اما این موضوع از طریق معاونت سیاسی – امنیتی استانداری در نشستی با مسوولان بیمه مرکزی ویژه خسارت دیدگان واقعی حادثه مزبور بررسی و پیگیری شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: بیمه رانندگان و کامیونهای خسارت دیده آنها در حادثه آتش سوزی گمرک اسلام قلعه در حال پیگیری است تا بتوان از این محل به آنها خسارت پرداخت کرد.

امید جهانخواه شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران در مشهد افزود: بحثهای مربوط به بیمه رانندگان کامیونها جزء وظایف گمرک نیست اما این موضوع از طریق معاونت سیاسی – امنیتی استانداری در نشستی با مسوولان بیمه مرکزی ویژه خسارت دیدگان واقعی حادثه مزبور بررسی و پیگیری شد.

وی اضافه کرد: ۲ نوع بیمه وجود دارد که یکی مربوط به کالا و دیگری مربوط به کامیونهاست و برای پرداخت خسارت به رانندگان لازم است آنان علاوه بر ۲ بیمه مزبور، بیمه ترانزیت و مربوط به شرکتهای بیمه خارج از کشور را نیز داشته باشند.

کد 300

کد خبر: 33289

منبع: ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0