24 مرداد 1400 - 7:28 ب.ظ

پایان ارزیابی فرایند ها و تصویب اقدامات در واحد تعالی سازمانی فولاد سنگان

واحد تعالی و کنترل سازمانی شرکت فولاد سنگـان پس از تلاش مداوم در زمینه مدیریت فرایند ها ، پایان ارزیابی ، تصویب اقدامات و پروژه های بهبود را اعلام نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، دکتر امرایی با ابراز قدردانی از تلاش مستمر صورت گرفته در این مسیر عنوان کرد: شرکت فولاد سنگان بعنوان یکی از شرکت های جوان در حوزه معدن و صنایع معدنی در حال رشد روزافزون بوده و شرکت ها در صورتی می توانند مسیر تعالی را طی نمایند که در کلیه فرایند های جاری سازمان، نگاهی توسعه گرا و سیستماتیک داشته باشند.
امرایی طراحی فرایند ها در شرکت ها را لازمه رشد و تعالی دانست و افزود: طراحی و اجرای فرایند ها، لازمه رشد و توسعه روزافزون است و اصلاحات به موقع، لازمه کارایی و نتیجه بخش بودن اقدامات است. انشالله شرکت فولاد سنگان با رویکرد سیستم محور و با بهره مندی از ظرفیت های موثر در این مسیر و با مشخص نمودن اولویت های لازم الاجرا در سال جاری، شاهد تعالی روزافزون در سال جاری خواهد بود.
در ادامه رضازاده (مدیرتعالی و کنترل سازمانی ) با ارزیابی، شناسایی و تشریح اقدامات افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مستمر کلیه همکاران موثر در این مهم، ارزیابی ۱۶۰ فرایند در مدت زمان پنج ماه انجام و با برگزاری بیش از پنجاه جلسه ارزیابی با حضور مالکین، ناظـرین و همکاران فرایند ها، بیش از چهارصد اقدام و پروژه قابل بهبود شناسایی و بررسی گردید.
وی با اشاره به اولویت بندی پروژه های بهبود مصوب شده در سال جاری گفت: پس از اولویت بندی پروژه های بهبود بر مبنای معیارهای هفت گانه ” سلامت مالی -تحقق اهداف استراتژیک-رعایت قوانین و مقررات فولاد مبارکه-زمان اجرا-سهولت اجرا و منافع ذینفعان و با در نظر گرفتن ضرایب اهمیت، فرایند تحلیل سلسله مراتبی توسط تیم مهندسی صنایع ، تعالی سازمانی و مشاور مدیریت فرایند انجام و ضرورت پیاده سازی آن تشریح گردید.
در ادامه، عمویی ( مشاور اجرای فرایندها) به تصویب اجرای اقدامات بهبود فرایند اشاره و افزود: با در نظر گرفتن اقدامات مصوب شده در فرایند بهبود از طریق سامانه مدیریت اقدامات اصلاحی ، مقرر گردید تمامی فعالیت های بهبود فرایند تا پایان سال ۱۴۰۰ به نحو شایسته برنامه ریزی، اجرا و در ادامه بر نقش محوری و اعضای دفتر فرایند در ادامه مسیر تاکید شد.
گفتنی است در این مراسم از میثاق نامه مدیریت فرایندها که نشان از تعهد و پای بندی مسئولین شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به اصول و نگرش مدیریت فرایندهاست، توسط مدیرعامل رونمایی و به امضای کلیه حاضرین رسید و از اعضای دفتر مدیریت فرایند با اهدای لوح و گواهینامه آموزشی مدیریت فرایندها، تجلیل گردید.
این نشست با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، روسا و اعضای دفتر فرایند شرکت فولاد سنگان برگزار و فرایندها،اهداف، مراجع و روش های مورد ارزیابی و پروژه های بهبود فرایند بررسی و تشریح گردید.

کد خبر: 28834

منبع: واحد رسانه شرکت فولاد مبارکه

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0