8 اردیبهشت 1399 - 4:16 ب.ظ

پاک ترین ساحل کشور و تقابل شگفت انگیز کویر و دریا

ساحل درک زرآباد چابهار ،پاک ترین ساحل کشور است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در این مطلب قصد داریم ساحل درک زرآباد چابهار، پاک ترین ساحل کشور را که یکی از شگفت انگیزترین و همچنین بکرترین مناطق گردشگری جنوب ایران است، به شما معرفی کنیم.

روستای درک زرآباد که در استان سیستان و بلوچستان و در سواحل مکران قرار دارد و از توابع شهرستان کنارک میباشد، در فاصله حدوداً ۱۷۰ کیلومتری غرب منطقه آزاد چابهار و ۱۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان کنارک قرار دارد.
این روستای بکر و زیبا، علاوه بر مردمان مهمان نواز و دوست داشتنی که دارد، از چهار نمونه ساحل صخره ای، ساحل ماسه ای، ساحل شنی و ساحل مرجانی در فاصله نزدیک به هم نیز برخوردار است که باعث شگفت انگیزتر شدن این منطقه گردشگری کشور شده است.
این روستا در جاده ترانزیتی بندرکنارک به بندرجاسک قرار دارد و نزدیکترین نقطه استان سیستان و بلوچستان به تنگه هرمز نیز می باشد. کیفیت جاده های این منطقه معمولی است و با وسیله نقلیه سواری به راحتی می توانید به این منطقه از کشور سفر کنید.

ساحل پاک درک
یکی از ویژگی های منحصربه فرد ساحل درک چابهار که ۶ کیلومتر مسافت این ساحل است، این میباشد که در این ساحل هیچگونه زباله ای یافت نمیشود و به همین علت ساحل درک را پاک ترین ساحل کشور نامیده اند. در کنار مشاغلی همچون صیادی و کشاورزی که مردمان این سرزمین پیشه خود دارند، گردشگری درحال ربودن گوی سبقت از ۲ رقیب خود در درآمدزایی و اشتغال در این منطقه است.
ساحل روستای درک با غروب‌های چشم نواز و خیره کننده اش، کوه‌های مینیاتوری یا همان مریخی با اعجاب هندسی‌شان، باغات موز و میوه‌های گرمسیری و دیگر عجایب و زیبایی‌هایش از مزیت‌های منحصر به فرد گردشگری روستای زرآباد است.
شما میتوانید برای سفر به روستای زیبا و بکر درک از دو طریق زمینی و هوایی سفر کنید. اگر از مسیر هوایی بخواهید به این منطقه سفر داشته باشید، لازم به ذکر است که فرودگاه کنارک چابهار در فاصله ۱۳۵ کیلومتری این روستا واقع شده است.
در روستای درک، جلوه های زیبای طبیعت چشم هر گردشگری را به خود خیره میسازد به طوریکه با تماشای این همه زیبایی خلقت در این روستای شگفت انگیز، می توانید ساعت های متمادی از دیدن آن لذت ببرید و از تماشای ساحل ماسه ای عاری از سنگ که در کنار کوه، جنگل و نخلستان قرار گرفته، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

کد 300

کد خبر: 29895

منبع: وب سایت به پین

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0