8 آذر 1399 - 2:38 ب.ظ

وزیر جهاد کشاورزی: بازار را از دست دلالان درآوردیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بازار را از دست دلالان و واسطه‌ها در بخش عمده‌فروشی درآوردیم.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از خبرگزاری فارس/ کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست ویژه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی چرایی قیمت گوشت مرغ اظهار داشت: با دستوری که رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی داد از دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی با همکاری همه به ویژه وزارت صمت به بازار ورود کرد و مرغ گرم و مرغ منجمد با کیفیت را وارد بازار کردیم.

وی افزود:‌ تقریباً می‌توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه‌ها در بخش عمده‌فروشی درآوردیم و قیمت را که در بازار بهمن حدود 35 هزار تومان امروز و پنج‌شنبه به قیمت 18 هزار و 500 تومان رساندیم.

وی گفت: همکارانم در وزارت صمت هم نظارت خود را بر خرده‌فروشی‌ها شروع کردند و امیدواریم این بازار را هم تثبیت کنیم.

خاوازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود نهاده‌ها را به شدت پیگیری‌ می‌کنیم تا تمام واحدهای تولیدی ما بتوانند این را در اختیار داشته باشند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که رخ داد صفی بود که روز اول برای توزیع مرغ ایجاد شد که این صف کلاً در میدان بهمن و در صفر خرده‌فروشی برداشته شد و به تمام میادین میوه و تره‌بار ارسال شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ‌اکنون استارتاپ‌های بزرگی ورود پیدا کردند که مرغ را در خانه‌های مردم در اختیارشان قرار دهند.

خاوازی گفت: از امروز این مرغ گرم و همچنین مرغ منجمد را از کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد کردیم که از این طریق مرغ در اختیار مردم قرار گیرد تا صفی ایجاد نشود.

300

کد خبر: 34563

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0