16 بهمن 1400 - 2:56 ب.ظ

جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان با حضور وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات: اگر امنیت مردم پایه باشد، موفقیت هم ایجاد خواهد شد

وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان گفت: امنیت باید متکی بر مردم باشد ، اگر امنیت مردم پایه باشد، موفقیت هم ایجاد خواهد شد.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از مملکت آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه دهه فجر انفجار نور بودافزود : امام راحل (ره) با قدرت الهی و با نفس قدسی اش توانست با تکیه به قدرت لایزال الهی پرچم لا اله الا الله را در سراسر دنیا برافراشته کند .

وی تاکید کرد این انقلاب و این نهضت مدیون خون شهدا و مرهون حضور موثر مردم، استقامت، صبوری، تلاش و جهاد همه قشرها، اقوام و مذاهب این کشور است.

وزیر اطلاعات افزود: ما امروز شاهد هستیم که با همه فتنه ها و توطئه هاو تجزیه طلبی ها و فعالیت های تروریستی و دسیسه های گروهک ها، و بخصوص فتنه گری های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدامات وسیع و گسترده امریکا، به لطف الهی و با رهبری های رهبر حکیم مان سربلند، در ایران، منطقه و دنیا هستیم.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد هستیم که علیرغم اینکه دشمن تلاش داشت این انقلاب و نهضت را از درون و در کشور ما پر هزینه کند و با فتنه ها و توطئه ها روبرو کند، محور مقاومت گسترش پیدا کرده و شکل گرفته است.

خطیب بیان کرد: امروز با افتخار نمایندگان نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی قدرتمندان مدعی دنیا می نشینند و به عنوان کشوری که در امنیت جهانی و در تصمیمات جهانی و در قدرت جهانی حضور موثری دارد.

وی تاکید کرد : این قدرت، افتخارات و سربلندی ها مرهون تدابیر مقام معظم رهبری ، امام راحل و شهدا و حضور ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی است.

وزیر اطلاعات بابیان توطئه ها و فتنه گری های دشمنان در استان سیستان و بلوچستان افزود : اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانستیم در برابر توطئه ها و فتنه های امنیتی مختلف مقابله کنیم، نتیجه وحدت شیعه و سنی و همکاری مردم این استان و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

خطیب افزود : هر روز شکل و راه و روش و تاکتیک دشمن تغییر می کند ولی این دشمنی تمام نخواهد شد ، بنابراین این انسجام باید در جهت حفظ رضایت مردم باشد، اگر بتوانیم این انسجام را داشته باشیم و تلاش کنیم که رضایت مردم ، اقشار و اقوام و مذاهب مختلف به دست بیاید، موفقیت های مضاعفی را نصیب این کشور خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد : باید برای اسایش این مردم و بخصوص مردم غیور و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان و در جهت اشتغال، معیشت، اقتصاد و آنچه که نیاز امروز جامعه است تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ، دولتی مردمی است افزود ، این دولت ، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم این استان و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است، خطیب با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان ، به تماس های مردمی سیستان و بلوچستان پاسخ داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرد.

همچنین در جلسه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد .

همچنین وزیر اطلاعات در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

کد خبر: 47702

منبع: مملکت انلاین

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0