31 مرداد 1401 - 7:00 ب.ظ

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری خبرداد:

وزرا و معاونان رییس جمهور برای ملاقات مردمی در مساجد حضور می‌یابند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در آستانه هفته دولت و تقارن آن با هفته جهانی مساجد از حضور اعضای هیات دولت و معاونان رئیس جمهور در مساجد و هیات‌های مذهبی برای ملاقات‌های مردمی خبر داد.

با پیشنهاد حجت الاسلام «احمد صالحی» و با توجه به گرامی‌داشت هفته دولت و تقارن این ایام با هفته جهانی مساجد،قرار است تمام وزیران، معاونان رئیس جمهور در این روزها با حضور در مساجد و هیات‌های مذهبی در میان مردم حاضر و بصورت چهره به چهره ملاقات‌های مردمی داشته باشند و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری این را هم گفت که از برکات کم نظیر این دولت ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است که تقریبا در تمام‌ اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی میزهای ارتباط دولت‌مردان با مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی افزود: بر این اساس این تصمیم خوب برای هفته دولت گرفته شده و طبق مکاتبات صادره با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم جهت حضور اعضای هیات دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت و هیات‌های مذهبی این شب‌ها در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران صورت خواهد گرفت.

کد خبر: 119724

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0