4 مهر 1399 - 5:11 ب.ظ

وداع اسطوره ساختگی با کاتالان‌ها

مهاجم اروگوئه‌ای جدید تیم فوتبال اتلتیکومادرید، در کنار ویترین افتخاراتی که با بارسلونا کسب کرد، آخرین عکس خود را با کاپیتان‌های این تیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دوران شش ساله حضور لوئیس سوارس در تیم فوتبال بارسلونا امروز (پنجشنبه) با مراسمی که در ورزشگاه نوکمپ برای وداع با او برگزار شد، به صورت رسمی به پایان رسید.

این مهاجم اروگوئه‌ای ۳۳ ساله که سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، در شش فصل حضورش در این تیم افتخاراتی مانند چهار قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها در رده تیمی و دو کفش طلای اروپا در رده انفرادی کسب کرد.

سوارس از فردا به شاگردان دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکومادرید ملحق می‌شود تا دوران دو ساله حضورش در این تیم را آغاز کند. او، اما پیش از ترک آبی‌و‌اناری‌ها در کنار کاپیتان‌های بارسلونا از جمله دوست صمیمی‌اش لیونل مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و سرخی روبرتو آخرین عکس خود را روی چمن ورزشگاه نوکمپ گرفت.

کد 300

کد خبر: 36867

منبع: دانشجو

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0