15 شهریور 1400 - 11:30 ق.ظ

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

واکسیناسیون حدود ۸ هزار نفر از رانندگان تاکسی شهر اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از جمعیت بیش از ۲۳ هزار نفری رانندگان ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر، حدود هشت هزار نفر بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، هادی منوچهری،مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان  با اشاره به روند واکسیناسیون رانندگان تاکسی اصفهان بر علیه بیماری کرونا، اظهار کرد: رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند و فرایند واکسیناسیون آنها از هفته‌های پیش آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به تأخیر در توزیع واکسن، در روند واکسیناسیون با محدودیت مواجه شدیم که با تلاش وزارت بهداشت و ستاد کرونای استان بار دیگر واکسن‌های اختصاص یافته به حوزه ناوگان تاکسیرانی در حال ارسال و تزریق است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه این سازمان انجام فراخوان به منظور انجام واکسیناسیون رانندگان است، افزود: واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دو روز آینده با گستردگی بیشتری همراه خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود رانندگان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند تا خطری سلامت آنها و مسافرانشان را تهدید نکند.
وی در رابطه با بازگشایی مدارس و لزوم واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس گفت: در ارتباط با فعالیت سرویس مدارس تصمیم‌گیری قطعی انجام نشده، تنها آنچه عنوان شده بازگشایی مدارس از آبان ماه به صورت مرحله به مرحله و فاز بندی حداقلی به حداکثر است.
منوچهری تاکید کرد: این آمادگی در آموزش و پرورش و ناوگان تاکسیرانی وجود دارد که در صورت بازگشایی مدارس، سرویس‌دهی بر اساس زمان بندی و از حداقل به حداکثر انجام شود

کد خبر: 34700

منبع: ایمنا

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0