16 اردیبهشت 1402 - 4:12 ب.ظ

همایش ملی دوقلوها و چندقلوها در اردستان برگزار می‌شود

سید محمدهادی احمدی طباء‌فرماندار اردستان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده همایش ملی جشن ۲۵۰۰ نفری دوقلو و چند قلوهای کشور اواخر اردیبهشت ماه در اردستان برگزار می‌شود.

همایش ملی دوقلوها و چندقلوها در اردستان برگزار می‌شود

احمدی طباء‌، در گارگروه جوانی جمعیت شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده همایش ملی جشن ۲۵۰۰ نفری دوقلو و چند قلوهای کشور اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری در اردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به منظور افزایش روحیه نشاط و شادابی و تقویت پیوندهای اجتماعی و ارج نهادن به کانون خانواده برگزار خواهد شد و در حاشیه آن میهمانان و شخصیت‌های ملی به همراه چندقلوها از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید خواهند کرد.

فرماندار اردستان  گفت : یکی از هدف‌های مجموعه مدیریت شهرستان در سال جاری معرفی پتانسیل‌های شهرستان اردستان در سطح ملی خواهد بود که در این مسیر همراهی و برنامه ریزی همه دستگاه‌ها نیاز است.

احمدی طباء به دیگر برنامه‌های هفته ملی جمعیت در شهرستان اردستان  اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی، مسابقات فرهنگی، هنری، تخفیفات ساخت و ساز و تبلیغات گسترده محیط از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود، ولی از دستگاه‌های عضو ستاد جوانی جمعیت انتظار داریم در هفته ملی جمعیت برنامه‌های خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که شاهد حضور پررنگ مردم و شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت و جوان‌سازی شهرستان اردستان از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که باید جدی گرفته شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمام ظرفیت‌های خود برای جوانی جمعیت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری استفاده کنند، زیرا کاهش جمعیت و نرخ سالمندی در این شهرستان به وضعیت بحران رسیده است.

کد خبر: 133200

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0