22 خرداد 1399 - 2:17 ب.ظ

معاون وزیر کشور در بازدید خط تولید ریل ملی:

نگاه مسئولین کشور برای تامین ریل مترو به ذوب آهن اصفهان است

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: امسال و سال گذشته مبالغ قابل توجهی اوراق مشارکت برای کمک به زیرساخت های ریلی و قطار شهری به ویژه کلان شهرها در نظر گرفته شده است که در این خصوص تامین ریل یکی از مهمترین ملزومات است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، مهدی جمالی‌نژاد امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد) در بازدید از خط تولید ریل ملی،  تولید ریل ملی را جهت توسعه حمل و نقل «انبوه بر» کشور به ویژه مترو بسیار مهم دانست و اظهار کرد: خوشبختانه امسال و سال گذشته مبالغ قابل توجهی اوراق مشارکت برای کمک به زیرساخت های ریلی و قطار شهری به ویژه کلان شهرها در نظر گرفته شده است که در این خصوص تامین ریل یکی از مهمترین ملزومات است.

وی افزود: حضور ذوب آهن در تولید ریل به مدیریت شهری بسیار کمک کرده است که این امر برای توسعه کشور اهمیت بسیاری دارد.

معاون امور شهری و روستایی وزیر کشور یادآور شد: با تدبیر مدیران ذوب آهن اصفهان، این شرکت در حال حاضر تولید کننده بزرگ ریل است و این وظیفه مدیران شهری است که نگاه شان به تولید داخل به ویژه ذوب آهن اصفهان باشد که یک صنعت مادر محسوب می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، وی با اشاره به اینکه تولید ریل ملی در زمان مدیریت مهندس یزدی زاده به طور کامل انجام و فعال شد، افزود: امیدواریم ذوب آهن اصفهان که به خوبی تولید ریل را پیش می برد، از توسعه حمل و نقل ریلی پشتیبانی کند و این اقدام مهم برای کشور با استفاده از توان داخلی صورت گیرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار جمالی نژاد را یکی از پشتیبانان و حامیان اصلی تولید محصول استراتژیک ریل به ویژه ریل مترو در کشور دانست و گفت: حمایت وی باعث شده تاکنون سه نوع ریل مورد نیاز سراسر کشور را در ذوب آهن اصفهان تولید کنیم. در این راستا تامین ریل اصفهان روتین شده و در مورد سایر شهرها هم انجام می شود و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی برای تامین ریل متروی مورد نیاز سراسرکشور نداریم.

کد خبر: 42776

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0