7 دی 1399 - 7:38 ب.ظ

وزیر کار:

نقشه راه همکاری مشترک ایران و عراق برای دوره پنج‌ساله تنظیم شده است

«محمد شریعتمداری» در دیدار مجازی با «عادل الرکابی» وزیر کار و امور اجتماعی عراق اظهار کرد: نقشه راه همکاری مشترک ایران و عراق برای دوره پنج‌ساله تنظیم شده است و امیدواریم با تشکیل کمیته، مسائل مشترک بین دو کشور نهایی شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» در دیدار مجازی با «عادل الرکابی» وزیر کار و امور اجتماعی عراق اظهار کرد: با توجه به روابط خوب و دیرینه دو کشور، تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف همواره ناکام می‌ماند.

وزیر تعاون با اشاره به اینکه در دوره مبارزه مردم عراق با مسأله تروریسم، ایران همواره در کنار دولت و مردم عراق قرار داشته است، افزود: اوج این همراهی در شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود و همین موضوع باعث شد پیوند میان دو ملت بیش از پیش مستحکم‌تر شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با توسعه همکاری‌های دوجانبه بین دو دولت مقتدر ایران و عراق شاهد برقراری صلح و آرامش در منطقه باشیم.

وزیر تعاون، رایگان شدن روادید اتباع دو کشور از ابتدای سال ۱۳۹۸ را اقدامی بسیار خوب و ارزشمند برشمرد و افزود: با استمرار این همکاری‌ها، زمینه توسعه فعالیت‌ها در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری دینی فراهم می‌شود.

کد 300

کد خبر: 34782

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0