1 فروردین 1399 - 11:12 ق.ظ

نقاهتگاه ۲۵۰ تختخوابی در ارومیه دایر شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا: نقاهتگاه ۲۵۰ تختخوابی در ارومیه دایر شد

به گزارش عصر اصفهان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش از راه اندازی نقاهتگاه ۲۵۰ تختخوابی در ارومیه برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

سرتیپ دوم علی حاجیلو در خصوص اقدامات ارتش در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اظهارکرد: این نقاهتگاه اولین نقاهتگاه ایجاد شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط ارتش و سومین نقاهتگاه در ارومیه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: نقاهتگاه ٢۵٠ تختخوابی در محل ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه توسط قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش آماده شده است و فردا شنبه با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح می‌شود.

وی ضمن تبریک عید نوروز به مبارزان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا گفت: از نظر شکل تهدیدات، این یک تهدید بیولوژیک است و ما به عنوان نیروهای مسلح تخصص مبارزه با این نوع بیماری‌ها را داریم و از نگاه ما این تهدید نظامی است و تمام توان ما در خدمت عزیزان است تا بتوانیم از تجربه و دانش استفاده کنیم تا طرح مبارزه با این ویروس را به دقت پشتیبانی کنیم.

حاجیلو اضافه کرد: یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان ارتش و با هماهنگی کامل با استاندار و فرمانداران شهرها آماده پشتیبانی از طرح‌های بهداشت و درمانی در ستاد مبارزه با کرونا هستند

وی افزود: لباس ارتشی لباس مبارزه و جهاد و شهادت است و مسئولیت ما در برابر تهدات امنیتی نظامی بایستیم.

300

کد خبر: 29606

منبع: مهر

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0