30 مرداد 1399 - 5:27 ب.ظ

منتشر کنندگان سئوالات آزمون امروز شناسایی و دستگیر شدند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز در فضای مجازی، از شناسایی تیم های منتشر کننده سئوالات آزمون امروز خبر داد و گفت:برخی از این افراد پس از شناسایی، دستگیر شده اند و بقیه مجرمین نیز به زودی دستگیر می شوند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه های امنیتی انتظامی تیم هایی در استان فارس و استان های غربی که مشخصا جهت ارسال عکس از حوزه های امتحانی بعد از شروع آزمون، برنامه ریزی کرده بودند شناسایی و جهت اقدامات بعدی به مبادی ذی ربط معرفی کرده است که به زودی ان شاءالله دستگیر خواهند شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه تصریح کرد: براساس بررسی های به عمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس تقلب نیست بلکه القای شبهه در آزمون است. اين يلعب كريستيانو رونالدو

وی تاکید کرد: سازمان سنجش بر اساس بررسی های فنی و دقیق اعلام می کند تمامی کلیدهای سئوالات منتشر شده در فضای مجازی تا امروز جعلی و باهدف کلاهبرداری بوده است و هیچ کدام با جواب ها و کلیدهای منتشر شده از سوی این سازمان مطابقت ندارد. داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می توانند روز دوشنبه کلیدهای منتشر شده در سایت سازمان سنجش را با این کلیدها و نوع دفترچه ها مقایسه کنند تا کذب بودن آنها برایشان محرز شود. كم عمر سواريز

آزمون امروز برای ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر: 42288

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0