29 بهمن 1400 - 12:43 ق.ظ

مقابله قاطع مدیر عامل انقلابی دخانیات با رانتخواران 

مدیرعامل انقلابی وجوان دخانیات کشور از رسیدگی قضایی به پرونده دلالی یکی از آقازاده های دولت قبل در این شرکت خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان، دکتر محمد شیخان که پس از انتصاب در این سمت دردوماه گذشته تلاش فراوانی را برای پاکسازی عوامل ناسالم از مجموعه تحت مدیریتش آغاز کرد، در جدیدترین اقدامش باکشف فساد یکی از آقازاده ها ی دولت قبل که موجب اخلال در روند مالی شرکت دخانیات شده بود آن را برای رسیدگی قضایی به پنجه عدالت سپرد.
بر اساس اسناد موجود این آقازاده توانست با ایجاد روابط ناسالم ورانت در دولت قبل و در جریان خرید محصول توتون، میلیاردها تومان به شرکت دخانیات خسارت وارد کندبگونه ای که برخی حساب‌های بانکی این شرکت رانیز مسدود کرد.
 مدیر عامل انقلابی و پاکدست دخانیات در جریان مقابله بی امان با مظاهر فساد در این شرکت با پی بردن به روند سو استفاده در این معامله و با همراهی ستودنی دستگاه قضایی عامل این فساد که یکی از آقازاده های دولت قبل بود را در اجرای نیت شومش ناکام گذاشت و پرونده قضایی وی را به جریان انداخت.
 ‏گفتنی است دکتر شیخان درد و ماه اخیر با ورود شجاعانه به تخلفات افراد مسئله دار در این شرکت و حذف عوامل خاطی از بدنه مدیریتی دخانیات و نیزجایگزینی مدیران جوان وانقلابی، موجی از شور وشعف و رضایتمندی کارکنان شریف آن را بر انگیخت واز این رو از سوی برخی رسانه های همسو با جریان اصلاح طلب تحت شدیدترین حملات رسانه ای قرار گرفت.
 ‏شیخان با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عوامل سو جریان اقتصادی در این شرکت، شفاف سازی فعالیت‌های اقتصادی در دخانیات وبسترسازی برای ارتقای ظرفیت های تولید داخلی را برنامه جدی خود اعلام و در این راستا طرح های ویژه ای را عملیاتی کرده است.
کد خبر: 47959

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0