22 شهریور 1399 - 11:13 ق.ظ

مصوبه اخیر شورای عالی بورس تخلف محرز است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوبه اخیر شورای عالی بورس را تخلف قانونی دانست و گفت: هر گونه خدشه به اعتماد مردم از طرف دولت و دستگاه‌های دولتی و سایر افراد توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی گفت: بازار سرمایه یکی از بازارهای مهم تامین مالی در اقتصاد است که لازم است، موردتوجه و تاکید سیاست‌گذاران و مجریان اقتصادی قرار بگیرد. حرکت اقتصاد به سمت بازار سرمایه نیز امری مبارک است و لازم است تاتمامی ارکان تصمیم‌گیر و مجریان از آن حمایت کنند. كووورة انجليزية

وی افزود: مهم‌ترین سرمایه در بازار سهام، اعتماد مردم است که افراد می‌توانند مازاد سرمایه خود را از این مسیر به تامین مالی بخش دولتی و غیردولتی اقدام کنند و خود مردم نیز از عایدی آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: هیچ کس اعم از شخص حقیقی و حقوقی، بخش دولتی و غیردولتی حق ندارد که در بازارسرمایه به تعهدات خود عمل نکند و به اعتمادی که در بازار ایجاد شده است، خدشه وارد کند. هر گونه خدشه به اعتماد مردم از طرف دولت و دستگاه‌های دولتی و سایر افراد توسط مجلس پیگیری خواهد شد و برخوردهای لازم با آن انجام خواهد شد. موقع مراهنات كرة القدم مجانًا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، اضافه کرد: شرکت‌ها وبنگاه‌ها از ظرفیت ایجاد شده در بازار سهام که قیمت تامین‌مالی کمتری در مقایسه با تسهیلات و انتشار اوراق دارد، استفاده کنند و نسبت به سهامداران خرد در بازار که اعتماد کردند و سهامایشان را خریدند، حمایت کنند و با معاملات خود به آسیب و ضرر نزنند.

وی در ادامه افزود: با این حال، در وضعیت فعلی بازار سرمایه می‌توان با کمک مشتقات مالی که نوعی بیمه سهام در قبال نوسانات‌قیمتی در بازار سهام می‌باشد، ترس و هیجانات در بازار را کاهش داد و مردم از این ابزار استفاده کنند.

کد 300

کد خبر: 40483

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0