27 اسفند 1399 - 9:20 ق.ظ

رئیس اورژانس استان خبر داد:

مصدومیت ۲۴ نفر در چهارشنبه آخر سال در گیلان

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان، با بیان اینکه ۲۴ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند، گفت: از این تعداد ۱۷ نفر مرد و هفات نفر زن هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومین چهارشنبه آخر سال در گیلان، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح امروز تاکنون ۲۴ تن بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه سوری در گیلان مصدوم شدند.

وی افزود: از این تعداد ۹ نفر دچار سوختگی، هشت نفر دچار آسیب چشمی و هفت نفر نیز دچار خراشیدگی و بریدگی و سایر آسیب ها شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان، با بیان اینکه از مجموع مصدومین ۱۷ نفر مرد و هفت نفر زن هستند، تصریح کرد: این افراد در بیمارستان های گیلان بستری شدند.

اسدی، تعداد مصدومین در شهرستان رشت را ۱۱ نفر دانست و گفت: دو نفر در آستارا، چهار نفر در صومعه سرا، دو نفر در تالش و دو نفر در رستم آباد مصدوم شدند. شهرهای منجیل، لاهیجان و ماسال نیز هر کدام یک مصدوم داشتند.

وی محدوده سنی مصدومین را بین چهار تا ۵۳ سال عنوان کرد و یادآور شد: نیرو های اورژانس ١١٥ همچنان در سطح استان گیلان به صورت کامل در حالت آماده باش هستند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان، همچنین از مصدوم شدن یک نفر از نیروهای اورژانس خبر داد و گفت: متاسفانه در این بین یک نفر از نیروهای اورژانس ۱۱۵ رودبار در حین امدادرسانی به علت پرتاب ترقه توسط یک عابر در آمبولانس، از ناحیه گوش دچار آسیب شدید شد و به بیمارستان منتقل گردید.

کد 300

کد خبر: 31702

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0