معاون اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان:

مشکلی در روند برگزاری امتحانات مدارس نداشته‌ایم

سید احمد بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: باتجربه امتحانات دی‌ و برگزاری کلاس‌های حضوری تا این لحظه مشکل خاصی در برگزاری امتحانات مدارس نداشته‌ایم.

 

سید احمد بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: باتجربه امتحانات دی‌ و برگزاری کلاس‌های حضوری تا این لحظه مشکل خاصی در برگزاری امتحانات مدارس نداشته‌ایم.

بنی لوحی گفت: امتحانات پایان سال، از اول خرداد در تمام مدارس استان اصفهان شروع شده است که امتحانات هماهنگ مدارس در سه سطح برگزار می‌شود.

 

او امتحانات نهایی پایه دوازدهم که از اول تا ۲۸ خرداد به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، گفت: حدود ۳۹ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌های نظری یعنی رشته‌های ریاضی، تجربی، ادبیات و معارف در این امتحانات شرکت می‌کنند.

 

دومین سطح امتحانات هماهنگ به‌صورت استانی در پایه نهم برگزار می‌شودکه این امتحانات از اول تا ۲۲ خرداد برگزار می‌شود. حدود ۷۱ هزار دانش‌آموز ساعت ۱۰ صبح به‌صورت هماهنگ در سراسر استان طبق برنامه اعلامی، امتحانات‌شان در حال برگزاری است.

 

بنی لوحی گفت: در حال حاضر طبق گزارش‌ها و بازدید‌های میدانی اداره کل و نواحی و مناطق آموزش و پرورش تاکنون مشکل خاصی در برگزاری امتحانات پیش نیامده، ضمن اینکه از همکاران خواسته‌ایم با برگزاری کلاس‌های ویژه و رفع اشکال قبل از هر امتحان تا حد ممکن اشکالات دانش‌آموزان را برطرف کنند.

 

یک‌سری امتحان داخلی برای پایه‌های هفتم و هشتم و دهم و یازدهم داریم که برنامه‌ریزی آن با شورای مدارس است. خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی در برگزاری امتحانات مدارس نداشته‌ایم. در امتحانات دی که بعد از دو سال امتحانات حضوری برگزار شد، مشکلاتی داشتیم، اما اکنون باتجربه امتحانات دی و برگزاری کلاس‌های حضوری، تقریباً مشکلی وجود ندارد.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان می‌گوید مدیران و معلمان از شرایط دانش‌آموزان آگاه هستند، همچنین معلمان هر روز با دانش‌آموزان در ارتباط بوده‌اند و خودشان هم فرزندانی دارند. ما هم از آن‌ها خواسته‌ایم در طرح سؤالات و برگزاری امتحانات برای دانش‌آموزان تسهیلگری کنند.

 

بنی لوحی از خانواده‌های دانش‌آموزان خواست در فصل امتحانات امنیت و آرامش بیشتری در محیط منزل فراهم کنند همچنین دانش‌آموزان نیز مطالعه دقیق‌تری داشته باشند، ضمن اینکه مطالعه نکات کلیدی، سؤالات پرتکرار و نمونه سؤالات سال‌های قبل می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

کد خبر: 115982

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0