28 شهریور 1401 - 8:00 ق.ظ

در گفت‌وگو با پدر مرحومه امینی؛

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام: آیت‌الله رئیسی پیگیر علل حادثه درگذشت «مهسا امینی» است

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در تماس تلفنی با پدر مرحومه «مهسا امینی» تاکید کرد: رییس جمهور از این حادثه بسیار ناراحت بوده و پیگیر علل آن است.

ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی روز یکشنبه در تماس با پدر صبور و داغدار مرحومه مهسا (ژینا) امینی، این ضایعه دردناک را از طرف رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به خانواده محترم امینی تسلیت گفت.

ماموستا کریمی در این تماس تلفنی خطاب به پدر مرحومه امینی گفت: رییس جمهور از این حادثه بسیار ناراحت بوده و پیگیر علل آن است.

وی در ادامه به خانواده محترم امینی اطمینان خاطر داد که پیگیری و بررسی علل حادثه با قاطعیت انجام خواهد شد.

از مجاری قانونی علل و عوامل مرگ مرحومه امینی را پیگیری می‌کنم

ماموستا کریمی همچنین امروز در پی حادثه دلخراش درگذشت مرحومه مهسا امینی، در پیامی نوشت: حادثه مرگ جانسوز دختر عزیزمان مهسا امینی موجب جریحه دارشدن قلوب مردم شریف ایران شد. تلخی برخی اتفاق‌ها کام تک تک ملت ایران را تلخ می‌کند و به راحتی فراموش نمی‌شوند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: ضمن عرض تسلیت از طرف خود و ریاست محترم جمهور از خداوند برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای این دختر کرد علو درجات مسالت دارم. اینجانب از مجاری قانونی علل و عوامل مرگ مرحومه را پیگیری و خانواده او را در جریان خواهم گذاشت.

کد خبر: 125948

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0