18 بهمن 1399 - 12:13 ق.ظ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

مسیرپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اصفهان در ۷ مسیر انجام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مسیر پیمایی خودرویی و موتوری مراسم روز ۲۲ بهمن امسال در اصفهان در هفت مسیر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از مهر/محمدعلی احمدی صبح شنبه در نشست خبری که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با بیان اینکه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در ۲۲ بهمن امسال برگزاری مراسم راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بر این اساس برنامه‌ریزی برای مسیرپیمایی خودروها و موتورها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای این امر در شهر اصفهان هفت مسیر در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس مسیرپیمایی موتوری از مبادی هفتگانه حرم حضرت زینب (س) در زینبیه، میدان شهید علیخانی، امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، پل شهرستان، مسجد المهدی (عج) مرداویج، مسجد جامع گورتان در خیابان آتشگاه و میدان ۹ دی قائمیه به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار و از آنجا به صورت متمرکز به سمت گلستان شهدای اصفهان ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: همچنین مسیر پیمایی خودرویی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، آقابابایی و صیاد شیرازی و سپس پل غدیر و پل دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ادامه این برنامه اجرای برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرای گروه‌های سرود، پرواز پاراموتور و به پرواز درآمدن ۱۳۹۹ کبوتر در دستور کار است، تصریح کرد: همچنین سامانه fajr.ccoip.ir به منظور برگزاری راهپیمایی مجازی راه‌اندازی شده که امکان حضور در آن از امروز فراهم شده و شعارها و قطعنامه‌های این مراسم در آن بارگذاری شده است.

هیچ تجمعی نخواهیم داشت

احمدی با اشاره به سردادن بانگ تکبیر در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن، اضافه کرد: این مراسم مطابق سال‌های گذشته از میادین و پشت بام‌ها انجام خواهد شد و همزمان توسط دستگاه‌هایی چون شهرداری اصفهان و بسیج فضای شهر نورافشانی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل شیوع کرونا در سال جاری هیچ تجمعی در آئین بزرگداشت ۲۲ بهمن در اصفهان نخواهیم داشت، گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی، موازین بهداشتی را حتی در داخل خودرو و جمع خانوادگی رعایت کنند.

نمایش اقتدار گردان‌های بسیج اصفهان

همچنین معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در این نشست با بیان اینکه امسال به مناسبت دهه فجر رزمایش گردان‌های بسیج به نام «الی بیت المقدس» از ۱۲ بهمن با نام آغاز و تا ۲۲ بهمن در سطح استان ادامه دارد، گفت: امنیت پایدار و نمایش اقتدار گردان‌های بسیج از مهمترین اهداف این رزمایش است.

سرهنگ پاسدار مصطفی صانعی با بیان اینکه در این رزمایش گشت‌های محله محور رضویون توسط حوزه و پایگاه‌های بسیج، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر توسط نواحی و اقشار بسیج، تورهای ایست و کنترل در مبادی ورودی و خروجی شهر در حال اجراست‌، اضافه کرد: همچنین شب ۲۲ بهمن نورافشانی، هم در نقاط مختلف شهر توسط پایگاه‌های بسیج و در سطح میدان‌های اصلی و هم به صورت متمرکز استانی رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

وی آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و توزیع سومین مرحله کمک‌های مومنانه از دیگر اقدامات بسیج در دهه فجر امسال اعلام کرد.

300

کد خبر: 32892

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0