20 تیر 1401 - 7:00 ب.ظ

مسولیت فرونشست متروپول مخابرات به عهده کیست؟؟

دو سه سالی است که صدای خرد شدن چارچوب شرکت مخابرات ایران به گوش می‌رسد چارچوب و پایه های اصلی آن به نام کارکنان نارضایتی کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از شاغل و بازنشسته و پیمانکاران و ....

 

بهمن توکلی فرد
پژوهشگر روابط عمومی ورسانه

دو سه سالی است که صدای خرد شدن چارچوب شرکت مخابرات ایران به گوش می‌رسد چارچوب و پایه های اصلی آن به نام کارکنان
نارضایتی کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از شاغل و بازنشسته و پیمانکاران و …. که بدنه اصلی این شرکت را تشکیل می دهند در گرداب تصمیمات غیر کارشناسی شده و غیر علمی مدیران و مشاوران غیر متخصص و خارج از مخابرات ،این شرکت را به متروپولی تبدیل کرده است که هر لحظه امکان فرورفت و ریزش آن وجود دارد و این موضوع به همه ی ارکان کشوری ، لشکری و نمایندگان مجلس گزارش شده است.
و این در حالی است که مقالات بسیار زیادی در جراید کشور و استانها به بیان نقاط ضعف و تهدید های نحوه مدیریت غیر اصولی بر این شرکت پول ساز به رشته نگارش درآمده و جلسات متعددی با مستندات بسیار زیاد به صاحبان تصمیم ساز ارائه شده است!!!
اما به راستی چرا تا سقوط، ویرانی ، ورشکستگی و اتفاق ناگواری رخ ندهد هیچ مسئولی حاضر به پذیرش مشکلات و نواقص نیست و البته بعد از ویرانی هیچ کس قبول نمی کند و همه کم کاریها و مشکلات را به گردن استکبار جهانی می اندازند ؟؟؟
ما به علت تحریر مقالات متعدد و بیشمار علمی و مستند قصد علل و عوامل فرونشست مخابرات را نداریم اما معتقدیم :
اکنون بزرگترین چالش شرکت مخابرات ایران و استانها مدیریت منفعل، ناکارآمد، غیرمتخصص، پیر و فرتوت و زیاده خواه است .
امروز اگر دشمنان در تهدیدات ارتباطی و IT کشور به بن‌بست رسیده اند متاسفانه هستند عده ایی که از سالیان قبل در مدیریت مخابرات از هزار تهدید خارجی و داخلی بدتر بوده اند ،چرا که این افراد حتی پس از ۳۰ سال بودن در این شرکت و عبور از خط بازنشستگی دست از سر سازمان و شرکت برنداشته و آنرا ملک لایملک خود می دانند.
امروزاگرشرکت مخابرات ایران به خطر ورشکستگی افتاده به جهت نبود مدیریت درست ، علمی و به دور از منویات درونی است!!
جایی که فرد آنقدر در سازمانی می ماند تا با زد و بند سیاسی به جایگاه مدیریتی برسد و سعی در آماده کردن زمینه برای بدست گرفتن و انحصاری کردن کل داشته های شرکت برای خود دارد  تا بتواند با انحصاری نمودن موضوعات آن در شرکتهای اقماری برای خود جایگاه تصمیم گیری داشته باشد !!!
و این یعنی فساد گسترده دریک شرکت زیربنایی کشور .
و مجددا با زبان دیگری می‌گوییم آقایان ؛
متروپولی دیگر در مخابرات درحال رخ دادن است!!
و مسولیت آن اینبار به عهده همه کسانی هست که بارها و بارها مستندات این موضوع به آن ها گوشزد شده است و مدارک آن موجود است.
هم اکنون شرکت مخابرات به کمک و یاری نیاز دارد.
به امید دمیدن هوای تازه در کالبد مدیریت پیر و فرتوت شرکت مخابرات ایران

کد خبر: 117924

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0