17 خرداد 1401 - 2:00 ب.ظ

مستقیم تا جهنم!

دردآورتر اما اظهارنظرهای برخی رسانه‌ها، مسئولان یا سیاسیون و خواص یک جریان سیاسی خاص در همین مملکت خودمان بود که گفتند این زن معلوم الحال فراری به سمت ترقی و پیشرفت در حرکت است و دیگری در پاسخ گفته بود: نخیر؛ دست بر قضا به سمت سقوط و نیستی گام می‌زند.

 

دردآورتر اما اظهارنظرهای برخی رسانه‌ها، مسئولان یا سیاسیون و خواص یک جریان سیاسی خاص در همین مملکت خودمان بود که گفتند این زن معلوم الحال فراری به سمت ترقی و پیشرفت در حرکت است و دیگری در پاسخ گفته بود: نخیر؛ دست بر قضا به سمت سقوط و نیستی گام می‌زند.

عنکبوت مقدس را ندیده‌ام و خیلی‌ها هم چون من ندیده‌ایم، اما خوانش و پالایش تحلیل‌ها و نوشتارهای پیرامون آن و جماعتی که قبله و هدفشان «کن» و امثال آن است نشان از روندی است که ارزش‌ها و باورهای دینی، عرفی و ملی ایران و ایرانی را هدف گرفته است.

همان روز هفتم خرداد (۲۸ می) که نشریه ورایتی فیلم ضد ایرانی «عنکبوت مقدس» را بخت اول دریافت نخل طلای کن هفتادوپنجم اعلام کرد، دانستم خبرهایی هست و پیش‌بینی این مجله نیویورکی، با حساب و کتاب دقیق همراه بوده است.

این در حالی بود که شماری از منتقدان سینمایی معتقد بودند عنکبوت مقدس بیشتر در حد یک تله فیلم است تا اثری سینمایی درخور جایزه، که از قضا هم از مناظر گوناگون چهره ایران و ایرانی را به‌شدت مخدوش نشان داده و تصویری زننده از جامعه امروز ایران، به مخاطبان ارائه می‌کند.

حالا همین سیاه نمایی‌ها و یاوه بافی‌های این تله فیلم کاملاً ضد ایرانی و اسلامی و حتی به قول عده‌ای مستهجن و نامتعارف، برنده کن شده است.

سیاه واره‌ای که انگار هدفی جز ریشه‌کنی فرهنگ و تمدن ملت ما ندارد و دست بر قضا سابقونی همچون اصغر فرهادی را هم که بلندآوازه کرده، به مرور با خود و خوی کاملاً سیاسی و ضد ایرانی‌اش همراه کرده است.

به نظر می‌رسد، فیلم مملو از صحنه‌هایی است که به‌خوبی با همان هدف زدن ایران، دین، ایمان و اعتقادات ایرانیان همسو است و حتی مشاهده همان تیزر که در فضای مجازی، از این شب‌نامه نفرت‌انگیز و شیطانی از آن بازنشر شده، حال هر ایرانی با غیرتی را بد می‌کند.

مشاهده زهرا امیرابراهیمی، بازیگر نقش زن برنده این تله فیلم تاریک، به هنگام سخنرانی در جمع کسانی که دولت معلوم‌الحال فرانسه دور هم جمع کرده و باز خنده‌های از سر تأیید اصغر فرهادی بر سخنان همین شخص، بسی دل آزارتر و زننده‌تر است.

سخنانی که گویا از سر دلسوزی برای مردم ایران در روزهایی است که آبادان و خوزستان وطن، در غم فروریختن ساختمانی بلند و جان باختن عزیزانی سربلند، جاری می‌شود اما دقیقاً بر عکس، همین زن و با نقش بازی کردن در این فیلم نفرت انگیز ثابت می‌کند که نه تنها دلش برای ایران و ایرانی نمی‌سوزد و نمی‌تپد که تنها برای مشتی دلار و کف و سوت زدن کاسبان تخریب و توطئه علیه ملت، حاضر است نه تنها ایران را بزند، که مرکز معنوی و حرم عشق آن را نیز هدف شوم و شرم آورش قرار دهد.

دردآورتر اما اظهارنظرهای برخی رسانه‌ها، مسئولان یا سیاسیون و خواص یک جریان سیاسی خاص در همین مملکت خودمان بود که گفتند این زن معلوم الحال فراری به سمت ترقی و پیشرفت در حرکت است و کسی جایی در جواب گفته بود: نخیر؛ دست بر قضا او به سمت سقوط، بی هویتی، پوچی و نیستی گام می‌زند.

حالا هم که پای یک یهودی به نام ساموئل حدیدا، چهره مراکشی‌تبار اهل فرانسه و مدیر کمپانی متروپولیتن به عنوان حامی این تله فیلم ضدایرانی به میان آمده که این نیز سند ننگین دیگری برای کن و مزدوران این رویداد سیاه به ظاهر هنری و در واقع شیطانی است.

حالا این اقدام کن و توجه آن به عنکبوت مقدس در ژانر درام دلهره‌آور و جنایت واقعی، منجر به جریحه دار شدن باورها و اعتقادات شیعیان ایران و جهان شده است.

باروها و اعتقاداتی که پای مقدساتشان کم نمی‌گذارند و بدانند آنهایی را که می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند (سوره صف-آیه ۸) محکوم به عذاب و نیستی هستند و مستقیم به همان جهنمی می‌روند که درست شبیه همین آثار زشت و سیاهی است که خود به دست خویش ساخته‌اند

کد خبر: 116375

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0