9 آذر 1400 - 4:03 ب.ظ

مسابقه بزرگ سخنرانی به میزبانی سمیرم برگزار شد

مسابقه بزرگ سخنرانی به همت گروه موفقیت سریع، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵ آذر ماه در سالن فرهنگسرای غدیر با حضور جمعی از مدیران شهر سمیرم از جمله مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معتمدین شهر، نوجوانان و جوانان مشتاق برگزار شد.

فاطمه طایی/ مسابقه بزرگ سخنرانی به همت گروه موفقیت سریع، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵ آذر ماه سالجاری در سالن فرهنگسرای غدیر با حضور جمعی از مدیران شهر سمیرم از جمله مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معتمدین شهر، نوجوانان و جوانان مشتاق برگزار شد.
در این دوره از مسابقات حدود ۳۵ نفر از گویندگان و سخنرانان برتر شرکت کردند.
این مسابقات در دو بخش گویندگی و سخنرانی با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان، هنرمندان فعال در زمینه کسب کارهای مهارتی و ارتباطی برگزار شد.
طی سه سال گذشته این مسابقه مخصوص شهروندان سمیرمی بود، اما در این دوره نه تنها شهروندان سمیرمی بلکه همه‌ علاقه مندان به سخنرانی از تمام نقاط کشور می توانستند ثبت نام کنند.
در مراسم اختتامیه این رقابت روح الله آقالر مدیر گروه موفقیت سریع و مدیر مسئول اجرای مسابقه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارسمیرم گفت: بیشتر شرکت کنند‌گان در این دوره از مسابقات متولدین دهه ۸۰ هستند که بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: ما و افراد گروهمان مصمم هستیم برای نهادینه سازی و نظام مند نمودن فعالیت های رقابتی در حوزه فن بیان و سخنوری گام های موثر و ماندگاری را برداریم و امیدواریم به زودی بتوانیم با برنامه ریزی شاهد رقابت عزیزان درمسابقات جامع کشوری و حتی بین المللی برای فارسی زبانان در موضوع مهم سخنرانی و سخنوری باشیم.
در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم ضمن تشکر از روح الله آقالر بابت برگزاری این دوره از مسابقات در شهر سمیرم اظهار داشت: ما آماده هستیم که با تمام اختیارات و امکانات از برگزاری این مسابقه حمایت کنیم.

همچنین داوران مسابقه نیز با تشکر از گروه موفقیت سریع و برگزارکنندگان این مسابقه ضمن ابراز رضایت از استقبال علاقه‌مندان و همچنین سطح بالای مسابقه هر کدام جداگانه مطالب و نکاتی را بیان نمودند.
ابتکار جالب دیگری که در این مسابقه اتفاق افتاد این بود که رای تماشاگران برای افراد حاضر تاثیر گذار بود.
در قسمتی از این مسابقه یکی از شرکت کننده‌گان سرگذشت جالب و بسیار پر افت و خیز خود را تعریف کرد که بسیار مورد توجه و تشویق تماشاگران حاضر قرار گرفت.
در ادامه از بین ۳۵ نفر شرکت کننده ۸ نفر به مرحله بعدی راه یافتند تا در یک چالش ۸ نفره در جمعه آتی با هم رقابت کنند.

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی به شرح ذیل است:
نازنین جمشیدی، فاطمه شجاعی، امیر علی نادری فرد، فاطمه آقایی، فاطمه صادقی، عباس تاکی، کامران آصفی، سهیلا عباسی
خبرنگار: فاطمه طایی

202/

کد خبر: 46466

نویسنده: فاطمه طایی

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0