25 مرداد 1400 - 12:00 ق.ظ

مرکز واکسیناسیون بهارستان  اصفهان راه‌اندازی شد

سرهنگ پاسدار جلال احمدی فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد به لبیک نیروی زمینی سپاه پاسداران به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد ظرفیت مناسب برای کمک به کادر درمان اشاره کرد و گفت: گروه موشکی ۱۵ خرداد نیروی زمینی سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات ویژه‌ای داشته است.

به گزارش عصر اصفهان ؛ احمدی ادامه داد: با شیوع موج پنجم این بیماری و نیاز به افزایش ظرفیت‌های واکسیناسیون، گروه موشکی ۱۵ خرداد در جهت  مردم‌یاری مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی، راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در شهر بهارستان را در دستور کار قرار داد.

فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد افزود: در همین راستا مکان‌یابی لازم با همکاری مسوولان شهر، مرکز بهداشت استان و مدیریت بیمارستان شهید صدوقی سپاه صورت گرفت و فرهنگسرای ایثار وشهادت این شهر برای این امر انتخاب شد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی لازم برای استفاده از این ظرفیت با صرف  پنج میلیارد ریالی در راستای واکسیناسیون آماده شد.

احمدی به بهره‌گیری از کادر بهداشت و درمان این گروه در واکسیناسیون اشاره کرد و  افزود: روزانه ۵۰۰ دُز واکسن تحویل این مرکز می‌شود و در ۲ نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون در این مرکز ویژه ساکنان بهارستان و سپاهان‌شهر است که بر اساس رده سنی تنها از طریق پیامک و توسط مرکز بهداشت استان انجام می‌شود.

فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد اضافه  کرد: راه‌اندازی این‌ مکان مرکز بهداشت شماره۲ اصفهان، سپاه ناحیه امام‌حسین (ع)، بیمارستان شهید صدوقی اصفهان، شهرداری و شرکت عمران بهارستان همراهی داشتند.

وی به اقدامات پیشین گروه موشکی ۱۵ خرداد در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و  گفت: پیش از این نیز این گروه در اقداماتی از جمله ضدعفونی معابر، غربالگری و تهیه و توزیع صدها بسته کمک‌های مومنانه نقش‌آفرینی کرد.

مرکز واکسیناسیون بهارستان با حضور سردار مرتضویان مسوول بیمارستان شهید صدوقی اصفهان، مدیران مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان، امام جمعه بهارستان، شهردار و مدیر عامل شرکت عمران بهارستان، فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسین(ع)، فرمانده یگان‌های نظامی و انتظامی و مدیران ادارات شهر بهارستان افتتاح شد.

203

کد خبر: 28874

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0