14 آذر 1399 - 3:23 ب.ظ

با حضور امیر نصیر زاده؛

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای «اف ۴» برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای اف ۴، با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از خبربان، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی اف ۴، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: شهید فخری زاده در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی بود و همواره در راستای ارتقا توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های فراوانی کرد و سرانجامِ مجاهدت‌های وی ختم به شهادت شد. ترور این دانشمند بلندپایه بار دیگر داغ شهادت سردار سلیمانی را تازه کرد.

وی خطاب به دانشجویان افزود: همه شما عزیزان باید ادامه دهنده راه پرافتخار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده که همان راه تولید علم و تامین امنیت کشور است، باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با تقدیر از عوامل فنی و خلبانان پایگاه به دلیل حضور چشمگیر در رزمایش اخیر این نیرو، اضافه کرد: نظامی گری شغل شریفی است و نباید صرفاً به نگاه برطرف کردن نیازهای مادی به آن نگاه کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، نظامی گری یکی از شریف‌ترین شغل هاست.

امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه باید در تمامی عرصه‌های اعتقادی، بصیرتی و امنیتی، خود را پرورش دهید، گفت: همه شما باید به اهمیت کار در نیروی هوایی آگاه باشید، دشمن‌شناس بوده و روحیه نظامی‌گری و اطاعت پذیری را در خود پرورش دهید و با درک درست از مسائل امنیتی و حفاظتی، به آسیب‌های فضای مجازی اشراف داشته باشید و راه‌های مقابله با آن را فرا بگیرید.

وی گفت: شما خلبانان جوان در آغاز این راه پر افتخار هستید و باید ادامه دهنده راه عزیزانی باشید که از تمام داشته‌های خود گذشتند، تا امنیت و اقتدار امروز حاصل شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه، از بخش اورهال هواپیماها، قرارگاه سربازان، اماکن عمومی و خدماتی، روند بازسازی استخر پایگاه و زمین چمن مصنوعی تازه احداث شده پایگاه شهید نوژه بازدید کرد.

300

کد خبر: 35058

منبع: خبربان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0