4 شهریور 1400 - 12:00 ق.ظ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

هلال احمر اصفهان با کاروان سلامت در قالب «نذر آب» ۴ به یاری مردم سیستان و بلوچستان می رود

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علی محمدهاشمی با بیان این خبر اظهار کرد  :با توجه به وقوع خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خصوص کمک به همنوعان و در راستای اصل انسانیت و نوع دوستی این جمعیت، کاروان سلامت هلال احمر اصفهان به شهرستان دشتیاری سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

وی تصریح کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپین «نذر آب» را برای کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کرده و مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شعب هلال احمر استان ارائه کنند تا در راستای رفع نیاز مردم سیستان و بلوچستان هزینه شود.

محمدهاشمی بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان، کاروان سلامت داوطلبان استان اصفهان متشکل از پزشکان عمومی و متخصص، عفونی، دندان پزشک، زنان، کودکان، مغز و اعصاب، روان پزشکی، توان بخشی، بهداشت خانواده و… به منظور ارائه خدمات پزشکی به استان سیستان و بلوچستان اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم حمایت های روانی سازمان جوانان استان نیز در این ماموریت به کاروان سلامت استان را همراهی خواهد کرد.

 به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان روز یکشنبه به مقصد شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان حرکت کرده و خدمات بهداشتی و درمانی استان را به مردم محروم این منطقه ارائه خواهد کرد.

گفتنی است اهم برنامه ها و اقدامات شاخص کاروان سلامت اعزامی جمعیت هلال احمر اصفهان به سیستان و بلوچستان در این طرح همکاری در تامین آب شرب سالم باتوجه به تنش های آبی موجود در منطقه، برنامه های بهداشت محیط و بهداشت فردی ، غربالگری فشار و تست قند خون، ویزیت رایگان و تجویز دارو با حضور کادر پزشکی ،ویژه برنامه های فرهنگی، ورزشی جهت کودکان و نوجوانان ،آموزش امداد و کمک های اولیه، مشاوره و روان شناسی و خدمات معیشتی خواهد بود .

کد خبر: 31290

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0