20 شهریور 1400 - 3:15 ب.ظ

در بیست و چهارمین دوره جشنواره شهید رجایی استان اصفهان:

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره سال 1400 شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از کسب رتبه برتر این مدیریت در جشنواره شهید رجایی سال 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، دکتر علی اعتصام پور گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، بر اساس  ارزیابی انجام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بر اساس شاخص های بیست و چهارمین دوره جشنواره شهید رجایی، در بین ۶۵ دستگاه اجرایی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی با 5 محور  و کسب امتیاز لازم ، موفق شد برای پنجمین سال متوالی بین  دستگاه های برتر استان قرار گیرد.
وی افزود: دستگاه های اجرایی استان  بطور سالانه در جشنواره شهید رجایی با دو محور اختصاصی و عمومی  از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این شاخص ها در بخش اختصاصی شامل ضریب اشغال تخت، متوسط اقامت بیمار، درجه اعتبار بخشی در بیمارستانها، مدت زمان رسیدگی به اسناد سرپایی و نسبت مراکز درمانی که در سال 1399 راسا اقدام به فسخ قرارداد نموده اند به کل مراکز درمانی طرف قرارداد می باشد.
دکتر اعتصام پور گفت: دربخشی از متن تقدیر نامه آمده است:
ضمن تبریک به جنابعالی و همکاران محترمتان امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها،مانع زادیی ها، موجب ارتقای کار آمدی دولت، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید.

کد خبر: 37162

منبع: روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0