22 اسفند 1401 - 11:58 ق.ظ

مخابرات ؛ چرا پاسخگوی ۴۹ هزار پیشکسوت کشور در طول ۱۳ سال نیست ؟! +(فیلم و عکس)

با توجه به حساسیت موضوع مطالبات به حق بازنشستگان و کارکنان مخابرات و عدم پاسخگویی مدیران و سهامداران شرکت مخابرات ایران به خواسته های قانونی این پیشکسوتان مبنی بر اجرای بند های آیین نامه ۸۹/۲۴ مورد نظر و همچنین عدم پرداخت هزینه بیمه تکمیلی ظرف ۲۱ ماه گذشته و این که اخیراً در اقدامی غیر موجه نسبت به اضافه نمودن سهم سرانه بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان از ۲۰درصد به ۵۰ درصد را از اول تیرماه سال جاری در دستور کار خود قرار داده اند.

امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ همچون دوشنبه های قبلی جمعی از بازنشستگان و کارکنان در تجمعی تظلم خواهی خود در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات اصفهان در چهارباغ بالا خواستار پاسخگویی مسئولان ارشد دولت پاسخگو در استان شدند.

جمعی از بازنشستگان و کارکنان در تجمعی تظلم خواهی خود در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات اصفهان در چهارباغ بالا خواستار پاسخگویی مسئولان ارشد دولت پاسخگو در استان شدند.
آنها می‌گویند : با توجه به پایان سال در جهت رفع مشکل ، شرکت مخابرات ایران برای ۴۹ هزار پیشکسوت در کشور در طول ۱۳ ساله واگذاری مخابرات به بخش خصولتی ایجاد نموده اند داشته باشند.

جمعی از بازنشستگان و کارکنان در تجمعی تظلم خواهی خود در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات اصفهان در چهارباغ بالا خواستار پاسخگویی مسئولان ارشد دولت پاسخگو در استان شدند.
در این تجمع بازنشستگان شعارهایی از جمله شرکت پردرآمد چه بر سر تو آمد و سلطانی ، حیا کن مخابرات را رهاکن خواستار گرفتن حق وحقوق قانونی خودشدند.

کد خبر: 132246

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1

سلام و درود
جای بسی، تاسف و درد است که در حکومت اسلامی صحنه هائی و شعار هائی ایگونه می بینیم.
این فریاد ها نتیجه فراموشی مدیران بی لیاقت رده بالا در ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و تعاون سپاه پاسداران اسلام و جمهوری اسلامی از خون شهیدان و جانبازان و ازادگان و ……. عزیز است .
اگر اندک تقوا و دیانت
داشتند اینهمه دین گریزی و…. نبود.
پاسخ ندادن به پیشکسوتان و ادامه تکبر و تکاثر ضربه ای سنگین بر پیکر اسلام و ایران است.