22 اردیبهشت 1399 - 7:53 ب.ظ

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

مجموعه کانون ها کارهای عمیق و ریشه ای انجام می دهند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مجموعه کانون ها کارهای عمیق و ریشه ای انجام می دهند، گفت: هدف باز کردن گره و قدم برداشتن برای مردم است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 21 اردیبهشت) در مراسم انعقاد تفاهم نامه کانون های مساجد فارس با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس که در محل کمیته امداد فارس برگزار شد، گفت: هدف باز کردن گره و قدم برداشتن برای مردم است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه مجموعه کانون ها کارهای عمیق و ریشه ای انجام می دهند، افزود: حتی از قبل از انقلاب هم مساجد کارهای عمیق و مثمر ثمری انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه نظم دهی خوبی انجام شده است و بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در کشور فعال هستند، تاکید کرد: ظرفیت های کانون های مساجد ظرفیت خوب و کاملا مردمی است و اعضای کانون های مساجد با اخلاص فراوان و بدون چشم داشت مالی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه اگر هم افزایی و هم صدایی بین ۲ سازمان شکل گیرد اتفاقات مهمی رخ می دهد، افزود: افرادی که در مساجد هستند آینده روشنی دارند چرا که خدا در قرآن فرموده افراد مستضعف امین حاکم می شود معین شما را سنگین تر می کند و تا پیش از این هماهنگی های پراکنده اما این تفاهم نامه نقطه شروع برای هم افزایی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه کار در خیریه های مساجد به صورت پراکنده انجام می شود و اگر بتوان جویان خیلی های مساجد را به کمیته وصل‌ کرد، کار بیشتر پیش خواهد رفت، اظهار کرد: البته این کار باید با محوریت امام جماعت انجام شود و باید جلو چندگانگی گرفته شود نوبت دهی گیرد.

کد 300

کد خبر: 30130

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0