13 دی 1399 - 1:42 ب.ظ

مجلس سنای آمریکا وتوی ترامپ علیه بودجه دفاعی آمریکا را شکست

نمایندگان مجلس سنای آمریکا روز جمعه با اکثریت قاطع آرا وتوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور علیه قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال ۲۰۲۱ را باطل کردند تا شکست سیاسی دیگری برای دونالد ترامپ در آخرین روز‌های حضورش در کاخ سفید رقم بخورد. در جلسه رأی‌گیری مجلس سنای آمریکا برای شکستن وتوی ترامپ علیه قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال ۲۰۲۱، ۸۱ نفر از ۱۰۰ عضو سنا بار دیگر به این قانون رأی موافق دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از پایگاه خبری هیل، نمایندگان مجلس سنای آمریکا روز جمعه با اکثریت قاطع آرا وتوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور علیه قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال 2021 را باطل کردند تا شکست سیاسی دیگری برای دونالد ترامپ در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید رقم بخورد.

در جلسه رأی‌گیری مجلس سنای آمریکا برای شکستن وتوی ترامپ علیه قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال 2021، 81 نفر از 100 عضو سنا بار دیگر به این قانون رأی موافق دادند؛ این در حالی است که برای شکستن وتوی ترامپ 67 رأی کافی بود.

پیش از این مجلس نمایندگان آمریکا (رکن دیگر کنگره آمریکا) نیز با اکثریت آرا وتوی دونالد ترامپ علیه بودجه نظامی این کشور را باطل کرده بودند.

کد 300

کد خبر: 35368

منبع: پایگاه خبری هیل

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0