10 اسفند 1399 - 5:13 ب.ظ

متفکرآزاد رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس از تعیین ترکیب اعضا و هیئت رئیسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس خبر داد و گفت: اکثریت اعضای این فراکسیون به بنده برای ریاست این کمیسیون اعتماد کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به تعیین ترکیب اعضا و هیئت رئیسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس اظهار داشت: نمایندگانی که عضو هیئت علمی، استاد و یا کارمند دانشگاهی بودند در این فراکسیون عضویت دارند که امروز جلسه این فراکسیون با موضوع انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

وی از تعیین ترکیب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس خبر داد و گفت: اکثریت اعضای این فراکسیون به بنده برای ریاست این کمیسیون اعتماد کردند. اقبال شاکری نماینده مردم تهران به عنوان نایب رئیس اول و سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آرای اعضای این فراکسیون، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان به عنوان دبیر اول، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران به عنوان دبیر دوم و علی کریمی فیروزجایی، نماینده مردم بابل به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم، با اشاره به اولویت‌های بررسی و پیگیری این فراکسیون، گفت: اعضای این فراکسیون که از اساتید دانشگاه و ترکیبی از اعضای کمیسیون آموزش و سایر کمیسیون‌ها هستند، به دنبال حکمرانی علم، فناوری، تحقیق و پژوهش در کشور هستند.

کد 300

کد خبر: 33052

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0