27 مرداد 1401 - 12:15 ق.ظ

مترو ؛ شیوع کرونا و کوتاهی مسافران یا عوامل مترو !؟

با توجه به شرایط کرونایی استان اصفهان ، متاسفانه مسافران مترو علیرغم هشدارهای بدون پشتیبانی ! در ایستگاه ها و خود قطار رعایت نمی شود و اکثر مسافران بدون ماسک تردد می کند.

عصر اصفهان،بهمن توکلی فرد-پژوهشگرروابط عمومی ورسانه/این در حالی است که یکی از کارشناسان ایستگاه های مترو به خبرنگار ما گفت : به دلیل استفاده از پشم شیشه در ماسک بهتر است که مسافران ماسک نزنند! این درحالی است که به گفته کارشناسان بهداشتی تنها راه جلوگیری از کرونا استفاده از ماسک در معابر عمومی است ، به هر حال با توجه به شرایط قرمز بودن اکثر شهرهای استان اصفهان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتری کووید ۱۹ رعایت مسائل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک بسیار اهمیت دارد. در همین حال ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تأکید کرد:
ضرورت استفاده از ماسک در متروی اصفهان ضروری است .
پیرو مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، الزام استفاده از ماسک در متروی اصفهان مورد تأکید و نظارت قرار گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بر اساس مصوبات جلسه هشتم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به بازرسی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص استفاده از ماسک در سیستم حمل و نقل شهری، به ویژه مترو و اتوبوسرانی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در هنگام سوار شدن به مترو، از کلیه مسافران مترو درخواست می شود هنگام استفاده از مترو حتما از ماسک استفاده کنند.
همچنین به جهت سهولت در رفت و آمد با مترو، خرید ماسک درکلیه باجه های فروش بلیط در ایستگاه های متروی اصفهان امکان پذیر شده است.
پیش از این نیز استفاده از ماسک توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا الزامی اعلام شده بود.
گفتنی است؛ علاوه بر زدن ماسک، اهمیت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا هم مورد تأکید قرار گرفته است.
پیدا کنید پرتقال فروش را !!؟

کد خبر: 119512

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0