6 دی 1399 - 5:35 ب.ظ

مدیرکانون حضرت فاطمه الزهرا (س) اهواز:

مبانی فکری قرآنی پیوست طرح ایران قوی شود

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به اجرای طرح ایران قوی توسط کانون‌های مساجد گفت: در اجرای این طرح باید اتصال به مبانی فکری و پیوست‌های قرآنی مدنظر باشد و مجموعه‌های فرهنگی در این طرح باید از لحاظ فکری و نرم‌افزاری خود را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، «حجت‌الاسلام سید مجتبی فاطمی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی و بیان این جمله که کار اصلی غلبه نرم افزاری بر دشمن است، این جمله به معنای این است که از لحاظ فکری بتوانیم بر دشمن غلبه کنیم.

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) مسجد بلال اهواز با بیان اینکه اعتقاد به قوی شدن را باید در خود تقویت کنیم افزود: با توجه به آیه 60 سوره انفال که شعار بسیج و سپاه است، این فرهنگ مقاومت باید تبدیل به فرهنگ جهانی میان مسلمانان و سایر کشورهای اسلامی شود.

وی از راه اندازی هیئت های هفتگی ویژه نوجوانان با نام خدام الرضا(ع) خبر داد و تصریح کرد: در این هیئت تمامی اقدامات و برنامه ریزی ها توسط نوجوانان صورت می پذیرد که این می تواند تمرین مناسبی برای مدیریت صحنه های بزرگتری برای نوجوانان باشد.

حجت الاسلام فاطمی زاده در ادامه به طرح ایران قوی اشاره کرد و ادامه داد: طرح ایران قوی مکمل طرح هایی در بسیج است و باید با این نگاه آن را دنبال کنیم که در اجرای این طرح اتصال به مبانی فکری و پیوست های قرآنی مدنظر باشد به این معنی که باید نگاه فرمانده را به شکل عملیاتی اجرا کنیم.

کد 300

کد خبر: 34733

منبع: شبستان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0