31 اردیبهشت 1401 - 10:39 ق.ظ

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان

مان و مکان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت نظام وظیفه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، زمان و مکان مشمولان اصفهانی پایه خدمتی خرداد ماه را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اعلام کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، زمان و مکان مشمولان اصفهانی پایه خدمتی خرداد ماه را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اعلام کرد.

سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا، مشمولان پایه خدمتی خرداد ماه 1401 که دارای برگ اعزام به تاریخ یکم خرداد ماه هستند می بایست روز یکشنبه اول خرداد ماه با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز و محل های اعزام خود مراجعه کنند.

وی افزود: براین اساس مشمولان اصفهانی پایه خدمتی خرداد ماه نیز می بایست ساعت 7 صبح روز یکشنبه اول خرداد در محل شهرک آزمایش شهر اصفهان حضور یافته تا مراحل اعزام آنها به مراکز آموزشی انجام یابد.

معاون وظیفه عمومی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مشمولان گفت: از مشمولان می خواهیم که درزمان مقرر در مکان مورد اشاره حضور یابند چرا که هرگونه تاخیر و عدم حضور آنها در زمان مذکور باعث بروز مشکلاتی در خدمت سربازی آنها می شود.

سرهنگ پناهپوریان با بیان اینکه از اعزام مشمولان بیمار و افراد دارای علایم کرونا خودداری می شود خاطر نشان کرد: کسانی که در زمان اعزام دچار بیماری باشند با تصمیم شورای پزشکی برای آنها استراحت پزشکی در نظر گرفته شده و مشکلی در خدمت آنها بوجود نمی آید.

کد خبر: 115581

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0