10 خرداد 1401 - 7:00 ب.ظ

کاپیتان تیم ملی عامل جدایی میلاد محمدی

لژیونر ایرانی احتمالا تابستان از تیم یونانی جدا شود.

تیم فوتبال آاک در این فصل از مسابقات سوپرلیگ یونان با حضور سه بازیکن ایرانی خود یعنی کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی و کریم انصاریفرد به عنوان پنجم دست یافت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال آاک در این فصل از مسابقات سوپرلیگ یونان با حضور سه بازیکن ایرانی خود یعنی کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی و کریم انصاریفرد به عنوان پنجم دست یافت.

با اتمام این فصل از رقابت‌ها، بعضی از خبرها حاکی از تمایل میلاد محمدی مدافع چپ آاک به جدایی از این تیم یونانی است.

محمدی که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته و با امضای قراردادی سه ساله از تیم خنت بلژیک راهی آاک شده بود، احتمالاً تابستان امسال باشگاه یونانی را ترک می‌کند.

این خبری است که سایت kitenimerosi اعلام کرده است. سال بد آاک از یک سو و تمایل سرمربی این تیم به استفاده از احسان حاج صفی در پست دفاع چپ از جمله دلایلی است که سایت یونانی از آن به عنوان انگیزه‌های محمدی برای ترک تیم نام برده است.

به نوشته رسانه یونانی، «ماتیاس آلمیدا» سرمربی آاک در جریان تصمیم محمدی برای جدایی قرار دارد و قصد دارد با این مدافع ملی پوش ایرانی خود برای حفظ او صحبت کند. آلمیدا میلاد محمدی را از نظر فنی بازیکن خوبی می‌داند که می‌تواند برنامه‌هایش را اجرا کند. با این حال در صورت اصرار محمدی به جدایی، آلمیدا به دنبال جذب بازیکنان دیگری خواهد بود.

کد خبر: 116057

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0