3 بهمن 1399 - 12:09 ق.ظ

رییس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد

لزوم تسریع در روند فارغ التحصیلی دانشجویان

رییس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند فارغ التحصیلی دانشجویان گفت: معاونت پژوهشی تمهیدات لازم را فراهم نموده تا دانشجویانی که در مرحله پژوهش پایان نامه و رساله خود هستند بتوانند بر حسب نیاز و ضرورت در دانشگاه حضور یابند و معاونت دانشجویی ـ فرهنگی و اجتماعی نیز از نظر خوابگاه پشتیبانی لازم را برای این دانشجویان فراهم نموده است.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از برنا/ رییس دانشگاه تربیت مدرس افزود: در این راستا روسای دانشکده ها باید با اراده قوی گروه ها را ترغیب کنند تا دانشجویان از نظر استفاده از امکانات آزمایشگاهی، کتابخانه و … معطل نمانند و از پایان نامه و رساله خود به موقع و با کیفیت مطلوب دفاع کنند.

دکتر محمد تقی احمدی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس ضمن بیان این مطلب به ساختار سازمانی جدید دانشگاه اشاره کرد و گفت: تشکیلات دانشگاه در چارت جدید تا حد زیادی دچار تغییر خواهد شد. از جمله این تغییرات می توان به ایجاد معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در دانشگاه اشاره کرد که این امر در جهت طرح تحول راهبردی، رصد و پایش، اصلاح ساختار و برنامه ریزی های توسعه کمی و کیفی دانشگاه و توسعه فناوری اطلاعات به صورت یک سیستم یکپارچه پشتیبان و موتور طرح تحول است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس همچنین از افتتاح ساختمان استارت آپ فکتوری در مجاورت دانشکده علوم پایه خبر داد و گفت: این ساختمان از سوی پارک علم و فناوری برنامه ریزی و تدارک دیده شده است و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امیدواریم در بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و مدیران ذی ربط افتتاح خواهد شد.

وی همچنین ساخت فاز اول مجموعه پویش در دانشکده کشاورزی توسط پارک علم و فناوری با استفاده از زیرساخت های قدیمی و نیمه تمام دانشکده در حال اتمام است و امیدواریم با افتتاح این مجموعه زمینه های لازم برای پشتیبانی از کسب و کار فناورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف به ویژه کشاورزی و منابع طبیعی فراهم شد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در پایان با تاکید بر لزوم پشتیبانی جدی از دانشجویان خارجی اظهار کرد: دانشکده ها و گروه ها باید در این زمینه توجه لازم را مبذول کند و در صورتی که دانشجویان خارجی با معضلاتی روبرو هستند آن را با کمک و مشورت واحد بین الملل و معاونت آموزشی این دانشگاه مرتفع نمایند تا رضایت و بهره وری لازم از واحدهای آموزشی برای این دانشجویان فراهم شد.

300

کد خبر: 31787

منبع: برنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0