20 مرداد 1400 - 9:15 ق.ظ

در کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان مورد بررسی قرار گرفت:

لزوم تدوین استراتژی صنعتی استان اصفهان

در نشست اعضای کمیسیون صنايع اتاق بازرگانی اصفهان، گزارش کمیته های تخصصی ذيل اين کمیسیون قرائت شد و لزوم تدوین استراتژی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت آن تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد رضا رجالی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان، در ابتدای این نشست با اشاره به مذاکرات انجام شده با صدا و سیما در خصوص ارائه تخفیف های فوق العاده به صنایع مختلف استان برای تبلیغات به خصوص در قراردادها با صنايع بزرگ، گفت: این موضوع در کمیته های کمیسیون اطلاع رسانی شود و صاحبان صنایع و بنگاه‌های بزرگ و کوچک میتوانند از چنین فرصت هايي استفاده کنند.
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان، در ادامه از حل شدن بیش از 80 درصد پرونده هاي مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان خبر داد و اضافه كرد: لازم است بخش خصوصی از این بستر ها برای رفع موانع و مشکلات موجود بر سرراه تولید استفاده کند.
رجالی در ادامه در خصوص تدوین استراتژی صنعتی استان اصفهان عنوان نمود: تدوین سپهر صنعتی و استراتژی استان می بایست به صورت کاربردی و الزام آور باشد و با همکاری مدیران جدید استان ، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه ها صورت پذیرد.
وی ابراز امیدواری کردکمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان بتواند در مدت زمان با قیمانده از دوره جاری خدمات کاربردی و بهینه ای برای ارائه به فعالان حوزه صنایع ارائه کند.
در ادامه این نشست کمیته های تخصصی کمیسیون به ارائه گزارش ها و نظرات خود در حوزه های مختلف نظیر نساجی و پوشاک، ساختمان، سیمان، صنایع بالا دستی و پایین دستی و خدمات پرداختند و مشکلات این حوزه ها را مطرح کردند .

کد خبر: 28567

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0