7 خرداد 1402 - 6:37 ب.ظ

قالیباف در پاسخ به نقد علی در مورد لایحه حجاب:

لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: دولت می‌خواهد اصلاحات و انتقاداتی که مورد نظر مردم بوده را در این لایحه اعمال کند.

لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است

نقدعلی با بیان اینکه ایرادهای جدی به این لایحه وارد است، افزود: لایحه عفاف و حجاب از سوی قوه قضاییه تنظیم شده اما دلسوزان نظام و عموم مردم به آن نقدهایی دارند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه برای افکار عمومی توضیحاتی ارایه دهد زیرا در نزد مقام معظم رهبری نیز قول دادید تا لایحه عفاف و حجاب به صورت فوری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده خمینی شهر گفت:‌ لایحه عفاف و حجاب در قوه قضاییه تنظیم شده و به دولت رفته است؛ دولت نیز در حال بررسی و رسیدگی به این لایحه است. اکنون نیز دولت در نظر دارد که آن را اصلاح کند ما نیز در مجلس شورای اسلامی تا زمانی که لایحه نهایی به دست ما نرسد نمی‌توانیم آن را اعلام وصول کنیم.

قالیباف افزود: عده‌ای می‌گویند چرا مجلس شورای اسلامی کاری نکرده است که باید گفت هنوز لایحه در دست دولت است و بررسی آن در دولت ادامه دارد هر موقع این لایحه به مجلس بیاید حتما در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هر زمان که لایحه دو فوریتی عفاف و حجاب به مجلس بیاید، آن را بررسی می کنیم؛ من در ملاقاتم با رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره کردم.

کد خبر: 134041

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0