25 تیر 1399 - 10:16 ق.ظ

رئال مادرید به هواداران:

قهرمان شدیم، جشن نگیرید!

باشگاه رئال مادرید از هواداران خود درخواست کرد که در صورت قهرمانی این تیم در میدان سیبلس جمع شوند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش بود که شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر قاره اروپا باعث شد که تمام مسابقات ورزشی از جمله فوتبال به حالت تعلیق در بیاید؛ رقابت‌های لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبود و در حالی که در آن مقطع بارسلونا صدرنشین مسابقات بود، بازی ها به حالت تعلیق در آمد.

با این وجود بعد از بهتر شدن اوضاع، مسابقات لالیگا از چندی پیش دوباره پیگیری شد و این تیم زین الدین زیدان بوده که با ارائه نمایش های فوق العاده در تمام مسابقات خود بعد از کرونا به پیروزی رسیده است؛ موضوعی که باعث شده رئال مادرید حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها با چهار امتیاز بیشتر نسبت به بارسا در صدر جدول قرار بگیرد.

رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا اما پنج‌شنبه شب به شکل همزمان پیگیری خواهد شد و در صورتی که رئال مادرید بتواند در دیدار خانگی خود مقابل ویارئال به پیروزی دست پیدا کند، قهرمانی این تیم در لالیگا قطعی خواهد شد.

طی سال های گذشته اما این رسم بین هواداران لوس بلانکوس وجود داشته که آنها بعد از هر قهرمانی رئال، این اتفاق را در شهر مادرید و مشخصا میدان سیبلس جشن می گرفتند. با این حال امسال اوضاع کاملاً متفاوت است چرا که در صورت شکل گرفتن این جشن، امکان رخ دادن یک فاجعه انسانی و ابتلای تعداد زیادی از هواداران به کرونا بسیار بالا خواهد بود.

حالا و در همین رابطه باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای از هواداران خود درخواست کرده که در صورت مسجل شدن قهرمانی این تیم به جشن و پایکوبی در خیابان های مادرید نپردازند و در میدان سیبلس جمع نشوند تا به جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کمک کرده باشند.

کد 300

کد خبر: 30829

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0