19 دی 1399 - 1:12 ب.ظ

جهانگیری:

قطعا شاهد رفع تحریم‌ها خواهیم بود

اسحاق جهانگیری در نشست هم‌اندیشی ‌با جمعی از خیران، فعالان اقتصادی گفت: به اعتقاد بنده مقامات جدید آمریکا مجبور هستند سر تعظیم مقابل ملت ایران فرود آورند از گذشته ابراز پشیمانی کنند و به معاهده‌های بین‌المللی برگردند و قطعا ما با سربلندی شاهد رفع تحریم‌ها خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم از زاهدان، اسحاق جهانگیری در نشست هم‌اندیشی ‌با جمعی از خیران، فعالان اقتصادی که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: کشور به لحاظ تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بیماری کرونا در شرایط خاصی به سر می‌برد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که اکنون ماه‌های پایانی دولت است ادامه داد: به‌زودی دولت جدید پای کار خواهد آمد و مردم در زمان انتخابات قطعاً به وظایف خود به درستی عمل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: موضوع تحریم‌ها برای دولت بسیار مهم است چرا که زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و این بار آمریکایی‌ها نیز به صراحت اعلام کردند که جنگ اقتصادی علیه ایران شروع کرده‌اند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند آنقدر دامنه این جنگ اقتصادی وسیع و مخرب است که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهند گرفت، آنها متصور بودند که در آستانه چهل سالگی جشن انقلاب به ایران خواهند آمد و در اینجا جشن نابودی ایران را خواهند گرفت.

کد 300

کد خبر: 35743

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0