30 شهریور 1400 - 4:00 ب.ظ

قدردانی از زحمات انسان دوستانه کادر درمان، تلخی مشکلات را شیرین می کند

در این روزهای کرونایی کادر درمان بیش از توان خود مایه گذاشته و از هیچ کمکی دریغ نکردند و تمام مدت تجربه و علم خود را به کارگرفتند تا بیماران را از دست این ویروس منحوس نجات دهند و با دستان شفا بخش خود امید را به افراد باز گردانند و اینجاست که باید قدردان زحمات این بزرگواران بوده و براین اساس، شرکت توزیع برق اصفهان با اهدای لوح و بسته های هدیه از این بزرگوران تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد علی اکبری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شهادت برخی از پزشکان و پرستاران باید بیش از پیش قدردان زحمات انسان دوستانه این قشر زحمت کش باشیم و از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه روزی، کار طولانی و ارائه مراقبت های بی دریغ تشکر نماییم. امروزه بیش از هر زمان دیگری ، ما فداکاری هایی را می بینیم که آنها برای اولویت قرار دادن سلامت جوامع خود انجام می دهند.

وی در ادامه گفت: هیچ هدیه ای نمی تواند در خور زحمات این عزیزان باشد اما هر کدام از ما مسئولیتی داریم که باید درقبال جامعه ایفا کنیم و شرکت توزیع برق اصفهان نیز برای تشکر از این بزرگواران و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت رسانی به مردم هدایایی را برای ۳۰ بیمارستان ودانشگاه علوم پزشکی ومعاونت درمان آماده نمود که به ایشان اهدا شد.

 

کد خبر: 41047

منبع: واحد رسانه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0