همزمان با حضور وزیر صمت در غرفه قالی سلیمان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران مطرح شد؛

صادرات قالی سلیمان به بیش از 40 کشور (+عکس)

سعید منزوی زاده مدير عامل شرکت تولیدی و صنعتی (رسول اصفهان قالی سلیمان) در یک مصاحبه خبری و در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران به تشریح فعالیت‌های آن شرکت پرداخت.

به گزارش عصر اصفهان، سعید منزوی زاده در این مصاحبه خبری، با اشاره به ۴ دهه فعالیت این شرکت در حوزه ریسندگی و بافندگی گفت: این شرکت از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون در حال توسعه دستگاههای خط تولید رسیندگی و بافندگی می باشد.

مدیر عامل قالی سلیمان در خصوص سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران ادامه داد: نمایشگاه امسال با قبل از کرونا متفاوت بود و با کمبود فضای غرفه ای مواجه بودیم ولی نقطه قوت آن استقبال بی نظیر بازدید کنندگان به خصوص در غرفه قالی سلیمان را شاهد بودیم وی ابراز امیدواری نمود که با تلاش مضاعف دولت مردان شاهد هر چه زودتر  رشد صنعت فرش در کشور باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت با ۶۰ کارگر و کارمند شروع به کار کردیم که اکنون بالغ بر ۱۰۰۰ پرسنل مستقیم مشغول به کار هستند و این اشتغال زایی رادبه حمد خدا در کارنامه کاری خود قرار داده ایم.

وی از بروزرسانی تجهیزات خبر داد و گفت: امسال با خرید تجهیزات به روز دنیا و ماشین آلات مدرن بافندگی در حال تولید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه هستیم و افتخار می کنیم که برند قالی سلیمان در ۴۰ کشور دنیا صادر می‌شود.

این کارآفرین برتر کشوری تصریح کرد: محصولات قالی سلیمان از فرش های ۱۵۰۰ /۲۰۰۰نما فرش های ۷۰۰ شانه فرش های مدرن و کلاسیک است و از مصرف کنندگان در سراسر کشورخواهش و توصیه می کنیم در هنگام خرید محصولات برند قالی سلیمان حتما کد رمز قالی سلیمان را دریافت کنند.
وی با بیان اينکه قالی سلیمان از مواد اولیه بایر آلمان و الیاف تاپس از ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح استانداردهای جهانی است ادامه داد:
این شرکت با بکارگیری متخصصان و مهندسان حرفه ای در این صنعت توانسته علی رقم تحریم ها و مشکلات متعدد اقتصادی بدون یک نفر تعدیل نیرو به فعالیت خود ادامه دهد.
وی قالی سلیمان را برای مشتریان تداعی حضرت سلیمان یاد کرد و گفت کارگران این مجموعه نور چشم من و همه مدیران هستند و اگر برند ما جهانی است و شعار ما جهان پسندید هنر نصف جهان را مدیون تلاش‌های کارگران زحمتکش و متخصصان می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با گسترش نمایندگی ها در سراسر کشور و بالا بردن کیفیت محصولات بتوانیم خدمت گذار مشتريان و مصرف کنندگان باشیم.
رئیس هیات مدیره قالي سلیمان از مشریان خواست اگر مشکلی در محصول مشاهده شد به اولین نمایندگی مراجعه تا سریع ترین پاسخگویی و خدمات بعد از فروش انجام گردد.
رضا منزوی زاده با بیان اینکه مشتری مداری اولویت ماست تصریح کرد: این شرکت با به روز رسانی سایت خود در راستای خدمات رسانی به مشتریان همواره کوشا بوده است.

 

 

۲۰۲/

کد خبر: 46227

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0