6 بهمن 1399 - 7:38 ب.ظ

فعالیت تیم های نوپای استارت آپی در ۳ برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:در حال حاضر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سه برج فناوری قرار گرفته است که در آن تیم‌های نوپای زیادی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ دکتر علی نیکبخت در مراسم افتتاح شعبه دوم فضای کار اشتراکی یک شتاب دهنده در مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه‌ها باید همکاری ویژه‌ای را با کسب‌وکارهای نوپا انجام دهند. امیدواریم در نتیجه همکاری مشترکی که با اکوسیستم نوآوری استارت زده شده؛ پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر روز به روز گسترش بیشتری پیدا کند.

مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اینکه یک مجموعه خصوصی در دل یک بخش دولتی قرار بگیرد نویدبخش همکاری قدرتمندی است و هر دو سمت از مزایای یکدیگر بهره مند می‌شوند.

به گفته نیکبخت در حال حاضر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سه برج فناوری قرار گرفته است که در آن تیم‌های نوپای زیادی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: مجموعه اقدامات این تیم‌ها باعث شد تا در نوروز ۹۹، حداقل سه میلیون سفر درون شهری از بین برود و نیازش برای مردم حس نشود.

برنامه‌های مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق برای حمایت از تیم‌های استارتاپی

دکتر ایمان شریفی، مدیر مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به حمایت‌هایی که از ایده‌های نوآورانه و استارت اپی دانشجویان در این مرکز می‌شود گفت: تیم‌هایی که از بطن دانشکده و دانشگاه با تمرکز بر اولویت‌های این مرکز شکل بگیرند شانس بیشتری برای استفاده از امکانات و ظرفیت‌های فضای کار اشتراکی در دانشگاه امیرکبیر خواهند داشت اگرچه این مرکز از تیم‌ها و ایده‌های مختلف که مستعد رشد و موفقیت هستند حمایت خواهد کرد.

300

کد خبر: 31946

منبع: روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0