18 مرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

فرهادی‌زاد: به دنبال کسب کرسی‌های موثر در عرصه‌های بین‌المللی هستم

معاون اسبق ورزش زنان وزارت ورزش در تشریح اهدافش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم بتوانیم کرسی‌های موثری برای ورزش زنان و مردان ایران در عرصه‌های بین‌المللی کسب کنیم.

مهین فرهادی‌زاد کارشناس خبره ورزشی امروز (سه‌شنبه) بعد از ثبت‌نام در پست نایب‌رئیسی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل تجربه ۴۰ ساله‌ای که در ورزش داشتم و با توجه به این که برای من هزینه شده و باید این تجربه در جایی به کار آید، فکر کردم که در کمیته ملی المپیک در خدمت عزیزان باشم. نکته‌ مهم این که شرایط کمیته ملی المپیک از یک طرف و فضایی که افراد باید برای مسئولیت‌هایی که در کمیته ملی برای خود متصور باشند از طرف دیگر باعث شد تا من فکر کنم که شاید بتوانم در این بخش موثر باشم.

وی افزود: در حوزه فعالیت‌های المپیکی سال‌ها به‌عنوان سرپرست تیم‌های تیراندازی و قایقرانی فعالیت داشتم و در برنامه‌های متعدد ورزشکاران دختر و گاهی تیم‌های دختران و پسران را در مسابقات بین‌المللی، بازی‌های آسیایی و حتی المپیک همراهی کردم. ضمن این‌که معاون ورزش کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز بودم. سه دوره از بازی‌های المپیک به‌عنوان سرپرست تیم تیراندازی بودم و در چهار دوره بازی‌های آسیایی به عنوان سرپرست ورزشکاران تیراندازی و قایقرانی حضور داشتم. در ۴ دوره بازی‌های زنان کشورهای اسلامی به‌عنوان معاون و مسئول فنی بازی‌ها فعالیت داشتم. در یک دوره هم معاون اجرایی بودم.

این کارشناس خبره ورزشی ادامه داد: شاید بد نباشد که بگویم وقتی ۲ هزار ورزشکاران زن را از حدود ۵۰ کشور در ۱۸ رشته ورزشی در ایران دور هم جمع می‌کنیم، کار هماهنگی این تعداد ورزشکار کار بسیار سنگینی است که انجام این هماهنگی با توجه به سال‌ها تجربه‌ای که داشتیم انجام شد. مسئولیت اجرایی اولین دوره مسابقات پایتخت‌های کشورهای اسلامی برعهده من بود که طی آن ۶۰۰ نفر از زنان مسلمان در این دوره از بازی‌ها حضور داشتند. در ۲  دوره هم عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بودم و در واقع این‌ها تجریبات من در حوزه المپیک کمیته ملی المپیک است. ضمن این که بنده سال‌ها در آموزش و پرورش نیز فعالیت داشتم و مدیرکل تربیت بدنی دختران بودم. در حال حاضر دانشگاه مدرس هستم. این‌ها فعالیت‌هایی است که می‌تواند در ایفای نقش بهتر در حوزه نایب رئیسی کمیته به من کمک کند.

معاون اسبق ورزش زنان وزارت ورزش در تشریح اهدافش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هدفم کمک به ورزش کشور است تا بتوانیم حوزه ورزش زنان و مردان را در فعالیت‌های بین‌المللی قوی‌تر کنیم و با فعالیت خوبی که در میادین و مجامع بین‌المللی داریم بتوانیم کرسی‌های موثری برای زنان و مردان کشورمان کسب کنیم تا جایگاه ورزش کشورمان روز به روز بالاتر رود.

کد خبر: 119120

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0